Ga naar inhoud


meerdere iPhone(s) op Windows 10?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

kom ik gisteren tegen op mijn Windows10 PC met de iTunes software en Apple USB support

 

dat

mijn telefoon een oude iPhone 4 netjes herkend wordt, met een windows geluid en op de Phone middels "deze pC vertrouwen klik" er op het toestel kan worden gekeken met de Verkenner

de zus haar telefoon met iPhone 5 netjes herkend wordt, met een windows geluid en op de Phone middels "deze pC vertrouwen klik" er NIET op het toestel kan worden gekeken met de Verkenner

 

hoe dat zo?

kan niet aan haar foto's komen

 

op de iMac zien we beide toestellen, gek hè

aangepast door Tonskidutch
aanvullende info

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


vanwege ontbrekende tips hier op sat4all betreffende mijn probleempje

heb ik verder gezocht

 

indien je een personalized iPhone synchroniseert op je Windows account kun je geen tweede iPhone op hetzelfde Windows account synchroniseren

je dient een tweede gebruiker aan te maken voor aanmelding onder Windows en kunt dan de tweede iPhone synchroniseren middels de iTunes en Apple USB support

 

dus

account xxx voor iPhone aaa

en

account yyy voor iPhone bbb

 

ciao ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat noemen ze een veiligheid. Je hoeft niet bang te zijn dat een willekeurig iemand even snel een iPhone aan de laptop  hangt en dan in de foto's gaat snuffelen. Schermafdruk 2017-10-30 14.28.07.pngwillekeurig 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan ik in iTunes tussen twee aangesloten iPhone's gegevens uitwisselen, beeld niet tegelijk open maar als je van de een naar de ander gaat opent die gewoon.

Is hier ook windows 10 pc met de laatste Fall Creator update, had toevallig beide aan de computer hangen om bestanden over te zetten en te laden.

iphone-itunes.png

iphone-2-itunes.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde Apple id?

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt maar werkt met verschillende ook een vriend van mij en zijn vriendinnetje werken ook zelfde als die van mij en zeker een ander id in die telefoons terwijl ze wel in gemeenschap van goederen getrouwd zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

overigens heb ik maar eens opnieuw die iTunes en apple software support der af gegooid,

zoveel verbindingen TCP kunnen niet goed zijn coresync.exe en de fishingmails van de laatste weken

het is een oude iPhone4 en die gaat niet meer aan de pC alsmede gaat de mail ook eraf

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...