Ga naar inhoud


probleem dreambox dm 800 Hd se


hakim29

Aanbevolen berichten


Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tonskidutch:

 

 

 ik ben echt heel dankbaar maar kunt u  mij en video die dat makelijk maakt voor mij ik ben echt amateur of zelfs  niet iets  om stap per stap tekunnen volgen 

nog eens bedankt ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super uitleg, alleen ferrari images zijn images, die bedoeld zijn voor clone dreamboxen.....

Die clone dreamboxen kunnen niet op normale images draaien, zo als de originele. Dan krijg je bij opstart deze foutmelding: error no CA found

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er wordt op dit forum geen discussies toegestaan over clone boxen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Tonskidutch:

de laatste officiële software kwam uit in 2011

 

Laatste officiële dm800se firmware dateert van 16/02/2017

 

............................................................................................................................................................................................................................................................

http://dreamboxupdate.com/ (Dreambox Update is the online update center for automatically updating opendreambox-based Dreambox installations)

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...