Ga naar inhoud


Netwerkinstellingen ET8000


Pluizebol

Aanbevolen berichten

 

Ik heb het opgegeven Sjaak.

De goedbedoelde en gewaardeerde uitleg die ik krijg van iedereen in dit forum is voor mij (een hele gewone gebruiker van mijn bakje) te technisch en versnipperd dat ik niet meer kan volgen wat ik nu precies moet doen en in welke volgorde om TV-Vlaanderen en Webif en RytecEPG werkend te krijgen in PLi 6.x.

In PLi 4 werkt dat alles perfect bij mij en dat wil ik zo houden, tenzij er een checklist/handleiding komt wat ik precies moet doen en in welke volgorde om het succesvol te doen met behoud van de dingen die ik hiervoor in vetjes he vermeld.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 23-12-2017 om 14:14 zei Pluizebol:

Jou altra-brutale uithaal aan mijn adres zit me zo hoog dat ik besloten heb om jou bijdragen niet eens meer te lezen.

 

die uithaal die je zelf teweeg bracht door eerst een verkeerde link in de vraag te stellen betreffende de netwerkverbinding via samba/cifs welke jij nadien ook HEEL bewust in het bericht aangepast hebt zonder dat je er nu documentatie van overlegd hebt is geen uithaal.

dat is "slang"

een moderne taalvorm die helemaal geen waardeoordeel geeft

maar

je weet donders goed dat je een ouwe gast bent, daar zit niemand over in behalve jij.

 

dit als therapeutische uitleg, want ondanks ik zo veel uitleg geef / tijd besteed aan jou en schrijf opdat je geholpen wordt krijg ik zo iets op mijn rekest

dat is gewoon onterecht of een misverstand

 

een ieder ander die zich denkt in te mengen kan het wel gevoegelijk vergeten, dit is Pluizebol en ik

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...