Ga naar inhoud


Flashen mislukt


Ramina

Aanbevolen berichten

Er is blijkbaar iets misgelopen bij het flashen van mijn dreambox, hij blijft rebooten na het flashen.

Nu wil ik opnieuw flashen maar kan niet meer op het scherm te geraken na het inbrengen van het ipadres in de browserbalk.

Ik kom steeds in de lege zenderlijst van mijn box terecht.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Iets meer informatie is handig.

Welke Dreambox?

Welke software?

Wat zie je in het display wanneer je de ontvanger aanzet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ramina,

 

Niet echt een pasklare oplossing; maar heb je dit al gelezen?

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/314540-dm800hd-kan-niet-via-web-interface-op-mn-box-komen/

 

Dus als je kan de Webinterface-old installeren uit de feed van OpenPli. Of opnieuw installeren van die uit de feed?

 

--> Het is wel al een oud bericht. Dus kan misschien helemaal achterhaald zijn bij recentere Pli-versies.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ok. Ik dacht dat enkel het flashen niet wou lukken.

 

Dan zou ik denken aan DreamUp. Heb je een mini usb-com verbinding voorhanden?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik toch geneigd om voor DreamUp te gaan. (eventueel eens via een originele image)

 

Van welke versie Pli naar welke versie Pli wil je gaan?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wanneer je met je OpenPli 4 iets probeert te laden krijg je radertjes in je ontvanger en foutmeldingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans

oké Ramina,

wist je dat er ook een OpenPli forum bestaat? die zullen je met zekerheid uitleggen waarom hun nieuwe image versie 6.0 beter is voor jouw dreambox (met het model wat nog ondersteund wordt)

enkel jij zelf bent dus die welke men overtuigen moet.

 

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...