Ga naar inhoud


GSM/UMTS/LTE Repeater


vGnp

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dit is een passieve antenne.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal voor deze hal nog niet 1 2 3 een optie zijn, maar heb ook heel wat gemodderd om dat binnen in huis bellen niet veel meer was dan een gesprek met alleen medeklinkers al heel wat was, niet te doen dus, sinds kort ondersteund m'n provider ook wifi bellen, zodra het binnenkomende 4G signaal terug zakt naar 2 streepjes of minder schakelt hij over naar naar m'n wifi netwerk, dit belt zo als het hoort, prima kwaliteit en normaal bereikbaar.

 

Hoelang duurt het tot alle providers dit ondersteunen dat is de vraag, denk dat het niet zolang duurt, is een stuk goedkoper voor ze dan masten bij plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof (denk) dat een passieve antenne voor mijn situatie beter is, want WiFi ondersteuning zou ik alleen kunnen

bieden voor onze eigen provider, terwijl ik juist ook iets wil betekenen voor de contractors die we on-site hebben.

Ik zal binnenkort eens met onze telecom afdeling om tafel gaan zitten om de hier gedane voorstellen door te spreken.

 

Tot zover een ieder bedankt voor de info! (maar ik laat dit draadje wel nog even open)

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...