Ga naar inhoud


TNTSAT v5 geeft geen beeld meer


Aanbevolen berichten

Op mijn VU+Solo2 heb ik geen beeld meer met mijn TNTSAT card (versie 5).

Ik draai de nieuwste VTI 13.0.2 met bijgeleverde Oscam 11377.

Mijn Entitlements for TNTsat_(Viaccess) staan hieronder

 

Type Caid Provid ID Class Start Date Expire Date Name
class 0500 030B00 0000000000000000 00000000 2014-07-28 2018-07-27 CSAT

 

Een stukje van de oscam log heb ik als bijlage opgenomen.

 

Zijn mijn keys verouderd?

 

 

 

 

 

 

 

 

Oscam log.txt

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem is opgelost. De Franse zenders van TNTSAT geven weer beeld. Ik heb geen wijzigingen aangebracht.

Gisterenavond heb ik even de TNTSAT-card uit mijn box gehaald en weer teruggestopt. Dat hielp niet.

Vannacht stond de box in deep-sleep (net als ik).

En nu werkt alles weer.

Ik snap het niet, maar ik ben wel weer tevfreden.

 

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Geen probleem met de V5 kaarten, maaaaaaaaaaaaaaar als je een V6 kaart hebt , dan haal je er die maar vlug uit of ze is 'gegrild' !!!...

Zojuist zei yvessr:

Geen probleem met de V5 kaarten, maaaaaaaaaaaaaaar als je een V6 kaart hebt , dan haal je er die maar vlug uit of ze is 'gegrild' en meteen klaar om er ijs mee te krabben !!!...

 

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik spreek van ondervinding :(. Een spiksplinternieuwe V6 kaart, en ik heb zelfs met een officiële TNTsat ontvanger geen beeld :(.

Momenteel weet k nog niet een oplossing. Ik heb ze tijdens mijn week afwezigheid een week lang in de TNTsat ontvanger laten zitten, niks.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat een datum in de toekomst 2023 vermoed ik, maar geen beeld.

Misschien gegrild, en misschien (hopelijk) komt er een oplossing.

Misschien, omdat deze niet met een originele ontvanger is geactiveerd.

Tips welkom.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een email ontvangen.

 

Bonjour,

Le groupe Canal + a annoncé, jeudi soir, qu’il interrompait la diffusion des chaines du groupe TF1 faute d’arriver à un accord commercial avec ce dernier.

Désormais les chaines TF1, TMC, TFX, TF1 SERIES ne sont plus diffusées via TNTSAT et CANAL SAT.

L’interruption des chaines du groupe TF1 est totalement indépendante de notre volonté. Les produits TNTSAT ne sont pas en cause.

Sources - TVCorner

 

Hello,

Canal + group (TNTSAT) announced yesterday that they had ceased the broadcastings of all TF1 group's channels since they could not reach a commercial agreement.

From now TF1, TMC, TFX, TF1 SERIES are not available anymore via TNTSAT and CANAL SAT.

This interruption is completly out of our control and TNTSAT products can not be at cause.

Sources - TVCorner

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn TNTSAT v5 kaart geeft inderdaad geen beeld meer op de zenders TF1, TMC, TFX, TF1 SERIES en LCI  :(

 

Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W

Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net ontdekt dat deze zenders weer worden doorgegeven via de tntsat kaart V5.

ze hebben dus een overeenkomst kunnen hebben voor deze zenders denk ik dan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Even een check.. Er is wel beeld mbv een V5 kaart ? Die van mij werkte gisteren nog.... maar nu .... kan iemand dit bevestigen ? Dat vertelt me dat ik een update moet uitvoeren omdat ik alles centraal in een Pi heb zitten via een Smargo.

 

Heeft trouwens iemand nog de werkende procedure hoe dit te doen via Scam 3.60 en Oscam ?

 

Dank

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...