Ga naar inhoud


Hoe maak ik een full backup van het software?


Loek3000

Aanbevolen berichten

Het backup app extentie Backupsuite zorgt ervoor dat mijn connectie tussen Windows en het bakje niet meer wordt gerealiseerd (oftewel, ik kan de data niet meer opvragen via windows verkenner / netwerk... 

 

Is er een manier om een volledige backup te maken zoals Backupsuite maar dan o.a. Telnet?

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap er geen drol van met wat je bedoeld. Bakje? bakje water met de warmte of bedoel je iets anders? Je vraagt antwoorden maar je vraag verteld niets over wat je gebruikt. Als je antwoorden wilt zul je toch echt moeten vermelden welke apparatuur je gebruikt in wat voor netwerk en wat er in jou geval mis gaat. Hoe meer informatie hoe beter. Mijn oude auto was ook een leuk bakje trouwens :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gewoon even goed kijkt en logisch nadenkt...... mijn status onderaan laat al zien wat voor 'bak' ik heb :

image.png.190449e3a39823b721fd2f48a4ce776a.png

 

ik ben aan het praten over OpenPLi & OpenATV:

image.png.7aea931485103d6fd8588d0ed5f759e3.png

 

dus hartstikke duidelijk. Ik heb het over een netwerk, , verkenner, en een extentie, dus een goede verstaander moet dan wel de vraag begrijpen. Op dit forum heb je het meestal over satelliet, software, randapparatuur e.d. dus over auto's zal ik het dan niet snel hebben... OF je moet gewoon even vragen wat ik precies bedoel als JIJ het niet snapt ;)

 

Ik denk namelijk dat de meeste die dit lezen dit namelijk wel doen...

 

De vraag is dus heel simpel: hoe kan je een full backup maken in telnet, alle andere info die ik geef is 'extra'

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loek3000

Jij denkt zeker dat we bij deze temperatuur jouw zoekplaatje gaan oplossen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom,

 

ze willen je al helpen en dan nog zo'n toon aanslaan.

Je hebt duidelijk ook last van de warmte.

 

En ik kon ook niet veel met je vraag.

ik dacht dat je een probleem had met je netwerk.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem je dat helpen? Direct de toon zo schetsen dat het onnozel overkomt... Ik ben in mijn 1ste respons ook alleen feitelijk, dus niets geen 'toon'. Maar we blijven afdwalen, deze topic mag wat mij betreft dicht aangezien het probleem al is opgelost, NAMELIJK: hoe maak ik via telnet een full backup, schijnbaar kan dat niet aan de antwoorden te lezen ;)

 

En nogmaals ik had netwerkproblemen dat had je goed, maar dat was niet de hoofdvraag, zoals ik al eerder zei, dat was 'extra informatie' om het iets duidelijk te stellen, soms is het omschrijven van een probleem gewoon lastig als je het niet zelf kan genereren... 

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee doe maar niet. Die beschrijving wordt waarschijnlijk nog warriger dan zijn vraag :-)

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...