Ga naar inhoud


Hoe maak ik een full backup van het software?


Loek3000

Aanbevolen berichten

Wat een gezeur over het weer steeds, dan IS het een keer net zoals mensen zouden willen jaren geleden, want het was steeds maar "te regenachtig", "geen zomer", altijd de vlucht naar het buitenland omdat het hier zo 'slecht was' dan IS het warm voor lange tijd en dan werkt het toetsenbord niet naar behoren. Ik heb helemaal geen last, terwijl de hele dag de zon op mijn raam schijnt en het hier NOG heter is dan is voorspeld (en nee, dat verklaard niets ;))

 

Waar ik iedere keer op hamer is dat het on-topic moet blijven, we zijn hier nu volledig van afgedwaald naar elkaar belachelijk te maken, waar ik niet mee ben begonnen. Mensen doen soms te weinig moeite om iemand te willen begrijpen en gaan dan proberen te roasten, waar ik een tyfus hekel aan heb, want dat zie ik hier wel vaker en je dan maar afvragen waarom er steeds minder mensen een forum minder bezoeken, omdat het altijd dezelfde zijn die zichzelf grappig vinden zonder on-topic te willen gaan.

Zo dat was even volledig off-topic...

 

Bedankt Tripleboy, heb de topic geheel gelezen  alleen is dit niet hetzelfde, ik dacht namelijk dat Backupsuite het probeem veroorzaakte, wat het dus niet bleek te doen, voor de rest laat ik het maar.

 

Bedankt voor het lezen en meedenken, sommige :) 

 

enne, laat de sneer, klaag niet meer maar GENIET van het weer en keer!

 

om de boel wat op te vrolijken:

https://www.dumpert.nl/mediabase/7406581/e62470eb/wat_zijn_jullie_aan_het_doen_.html

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden zei Tonskidutch:

ennuh, is daar een relevante oplossing voor de backup te vinden?

:grin:

Topic 1ste bericht =

 

Het backup app extentie Backupsuite zorgt ervoor dat mijn connectie tussen Windows en het bakje niet meer wordt gerealiseerd (oftewel, ik kan de data niet meer opvragen via windows verkenner / netwerk... 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

ik zou niet met telnet commando's aan de gang gaan, de plugin die ik noemde is heel heel prettig bedienbaar via je menu

Jürgen, jij hebt die toch ook al gebruikt!?

 

 

Inderdaad, AutomaticFullbackup functioneert uitstekend inheeft veel mogelijkheden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...