Ga naar inhoud


Chromecast gebruiken bij RE 8220?


kizo

Aanbevolen berichten

Even voorop stellen: ik ben een bijna nul op dit gebied.

Vraag: kan ik Chromecsast gebruiken op een TV aangesloten op een RE8220? Ik ben nl gecharmeerd geraakt van Chromecast bij het  zien bij een vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je tv een vrije hdmi ingang heeft, kan je de cromecast gebruiken.

Bvb is de app van canal digitaal en tvv, door te sturen via een chromecast. Ook netflix, YouTube en nog wat diverse app's.

Denk er eventueel aan, of je al bezig bent met UHD tv. Dan koop je best een UHD of 4kHD cromecast. Dan ben je al voorbereid op de toekomst.

Ik weet niet of de UHD films op netflix via laatstgenoemde chromecast ook in UHD doorgeeft.

  • Bedankt 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Chromecast (basisversie) op een vrije hdmi-poort gezet, en de bijgeleverde voedingskabel op de enige USB poort van mijn TV. Werkte in een keer perfect.

aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer met pc, smartphone of tablet, de ssid en wpa2 key in programmeren.

Dan geen zorgen meer.

Bij bepaalde tv's, kan je de app die beelden doorsturen naar tv, bedienen via de ab van de tv.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...