Ga naar inhoud


Hoe een reeks afdrukken kop van mail naar een verzender.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

wie gmail gebruikt en kent, weet dat je bvb in de sent box, alle mails kan opvragen die je verstuurd hebt naar een persoon.

Ik heb dus 5 bladzijden, in 4 jaar tijd, van een persoon die ik mailde.

Nu zou ik dat nodig hebben voor de vrederechter, doch vindt ik het niet, hoe ik die 5 bladzijden kan afdrukken, waar duidelijk zichtbaar is, dat er gezonden is naar die persoon, en het onderwerp.

Via gewoon afdrukken gaat het niet, staat er niet volledig op. Ik gebruik google chrome, en windows 10.

wie heeft tips?

Alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Webmail heeft zijn beperkingen.

Installeer een (free) e-mail client programma die hebben goede Print opties.

Loopt het via een advocaat forward de mail naar de advocaat die kan het dan

uitprinten of digitaal doorgeven aan gerecht.

 Als alles niet lukt forward de mails naar iemand die wel een

e-mail client heeft met print functie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb behoorlijk wat ervaring met thunderbird. Maar kan die alle onderwerpen afdrukken, die naar een bepaald persoon geschreven zijn?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een beknopte afdruk met de naam van de ontvanger met het onderwerp.

Dus heb ik naar sent geweest.

Dan ontvanger ingetypt. Dan zie ik alle mails naar ontvanger met onderwerp.

Ik zie ze in het kader alle 130. Die lijst zou ik moeten exporteren in een PDF-bestand en eventueel afdrukken.

Wie weet hoe?

Dank.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

In Thunderbird kan je bij verzonden berichen

rechts boven bij zoeken het e-mail adres ingeven en

laten zoeken dan komt vermoedelijk de lijst die je wilt

Klopt, maar hoe druk je die af?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei luisteraar:

kan je de text niet met de muis selecteren dan met copy paste in een editor en printen of opslaan als pdf 

Ja, en dan kan je er in typen wat jij wilt :whistle:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel nonsens antwoorden dus van iemand die niet luistert en niks levert

 

sattv4iedereen, je mag je laptop of pC meenemen als bewijsstuk en de bestanden in de rechtzaal tonen op een groot display

hetgeen de meest open en eerlijke vorm van bewijsvoering omtrent het digitale medium is

 

en simpel gezegd en geschreven zou een vrederechter indien hij weet heeft van dergelijke technieken ook met een screenshot genoegen moeten kunnen nemen 

maar je pc meenemen is het beste dat je kunt doen

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Tonskidutch:

zout op man, met je adviezen die kant nog wal raken

en alle berichten die je de laatste tijd commenteert corrumpeert, onleesbaar maakt

Sinds wanneer bent U Moderator?

Hebt U Klachten over mij, gebruik de waarschuw ons knop.

Volgens de forum regels, is de taak over iemands misbruik op het forum nog altijd voor een moderator of administrator weggelegd om het forum lid aan te schrijven. Zodanig:" schoemaker blijf bij je leest". Ik dank U!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even wat uitgezocht:

Ga na je verzonden berichten

open de mail(s) die je moet bewijzen.

klik op meer -> bron bekijken

Selecteer alles en print het uit of zet hem in pdf

 

In de kop van het bericht zie je references:

Hier zie het het message id van de verstuurder (xxxxxxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com)

en message id van de ontvangende server (dus bevestiging van de mail bij ontvanger in de mailbox gekomen is)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...