Ga naar inhoud


Niet alle TF-1 programma.s beschikbaar via tntsat?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

was nog laat op, en zette de tv op de hdmi van een goedgekeurde tntsat ontvanger.

die stond op TF-1, en er staat op de decoder “stop service”.

andere zenders gaan wel nog.

TF-1 via de kabel, gaf wel nog beeld.

zijn er mogelijks programmas van TF-1 die vanwege auteursrechtelijke of andere reden niet via TNTsat getoond mogen worden?

aub, kom niet met een link, naar een oscam topic die over tntsat gaat, waardoor het topic gesloten werd.

het is met een officiele tntsat ontvanger merk optex, en oscam heeft hier niks van doen!

wel lastig om te weten waar plaatsen.

overige merken,lijkt me geen ontvanger probleem, softcam en ci, lijkt me niet, zenderlijsten ook niet.

mijn excuses, mocht ik toch verkeerd geplaatst hebben

misschien bij een volgende upgrade van de forumsoft o.i.d. Een rubriek overige satelliet tv aanbieders, net zoals nu al van de kabel.

aangepast door sattv4iedereen
Opmerking toegevoegd nieuwe rubriek overige sateliet tv aanbieders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanmiddag nog zo. Een nieuwe scan, bracht tf-1 terug op het scherm.

frequentie wijziging? Mijn oude sd tntsat ontvanger deed dit automatisch. Die mogelijk niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is dan eigenlijk goed nieuws want vanwege een dispuut tussen TNTSat en TF1-groep waren de zenders van TF1-groep niet meer via TNTSat te zien...

Dus als jullie ze nu opnieuw kunnen ontvangen op een goedgekeurde TNTSat-ontvanger, mogen we veronderstellen dat het dispuut over is en ze opnieuw een akkoord hebben bereikt.

Daarover heb ik echter in de media nog niets gelezen...

Zie vroeger artikel over het dispuut:

https://www.satellitemagazine.com/satellietnieuws/doorgifte-franse-tf1-bij-telesat-niet-in-gevaar/

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Op 15 mei was het al in orde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hier het zelfde... In mijn Bouquette stond TF1 maar die werkte niet (op dat moment). Rescan en voila een TF1 erbij die wel werkte. Die heb ik toen maar op de oude positie in de settingslijst gezet. Natuurlijk verder niet onderzocht wat dit was...

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...