Ga naar inhoud


Onderhoud 26-06-2018 Nijmegen-West


T90user

Aanbevolen berichten

Van tevoren werd aangekondigd dat er uitval van tv, internet en telefoon zouden zijn voor het Ziggo gebied waar wij toe behoren.  Vreemd genoeg begonnen de tv storingen al op 23 juni door o.a. een nagenoeg uitvallen van o.a. Euronews, Aljazeera en nog heel wat andere zenders en door foutmeldingen qua signaalsterkte, dat laatste ook bij goed ontvangbare zenders. Zelf veranderde ik niets binnenshuis.

 

Vreemd genoeg zag ik tegen de avond van de 26e verderop in de straat graafwerkzaamheden, een heel forse dikke groene kabel werd onder de bestrating van een dwarsstraat gelegd. En ja, de enorme verzwakking van tv zenders is nog steeds een feit.

 

Iemand anders met gelijke ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem opgelost: Ziggo liet ons vooraf schriftelijk weten dat we op 26 juni storingen moesten verwachten wegens onderhoud, maar toen ik een paar dagen later belde zei de medewerker dat die werkzaamheden in werkelijkheid voor 28 juni gepland waren, en dat dat zou gelden tussen 18:00 - 22:00.

 

Inderdaad blijkt intussen dat alle leed geleden is, ik heb weer een normale ontvangst. Niet direct, eerst werden hele blokken bij het afstemmen overgeslagen (alleen de eerste zender van een blok kwam door, ging je zender-omhoog dan ging hij naar een volgend blok) maar ook dat was tijdelijk, intussen werkt alles normaal en foutloos.  Wel vreemd dat iets wat kennelijk een week in beslag neemt voor één dag wordt aangekondigd en dan ook nog eens de verkeerde dag. Maar goed, alles is nu OK en daar gaat het om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...