Ga naar inhoud


Mutant / M3U


pepperop

Aanbevolen berichten

Veel kan weleens verwarrend zijn... zo ook alle info op dit forum waar ik gezocht heb maar nog niet helemaal ben uitgekomen.

Ik ben op zoek naar de optie om vanuit mijn Mutant HD530/ Enigma2 ontvanger de daarin opgenomen kanalenlijst te exporteren naar een M3U-bestand.

Streamen direct vanaf de Mutant levert nogal de nodige irritante onderbrekingen/blokken op. Daarentegen worden de M3U bestanden gladjes afgespeeld in o.a. VLC.

Om deze reden zou ik graag de zenderlijst vanuit de Mutant in M3U-formaat beschikbaar krijgen. Zou iemand mij kunnen tippen hoe dit trucje kan worden uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de reactie Tonski..

De verbindingssnelheid met het I-net is op zich prima (95mbps download).

Uit jouw reactie begrijp ik dat 'de klus'  mbv Gstreamer tot het gewenste resultaat moet leiden, namelijk een M3U-lijst op basis van de aanwezige zenderlijst die al in de mutant is opgenomen. Heb ik jou daarmee goed begrepen?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

pepperop,

ik ken het image niet dat je gebruikt, maar in veel images wordt Gstreamer gebruikt, de versie is daarvan belangrijk in zoverre dat die goed moet samen werken met het internet streampie qua codec

maar het kan ook zijn dat jouw mutant HD530 iets te zwak op de borst is

overigens je maakt een denkfout mbt jouw download capaciteit die minder belangrijk is dan capaciteit van de server die upstreamt

heb je al eens een alternatief image gebruikt zoals het OpenATV 6.3?

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

- CPU Broadcom BCM75845 A0

- Dual core 750Mhz

- 512MB DDR

- 256MB Nand

- Pli 6.2

- Gstreamer: 1.12.4

 

 

Volgens mij voldoende capaciteit in de box, maar ook hier last van onderbrekingen/blokken en (lang) bufferen.

Niet op alle streams, dus mogelijk is het, zoals Tonskidutch zegt, de server die niet voldoende snel upstreamt.

aangepast door Moost
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...