Ga naar inhoud


Formule 1 audio commentaar alternatief?


Hoogie

Aanbevolen berichten

Ik heb kabel van Ziggo, dus Formule 1 op Ziggo Sport kijken is geen probleem. Maar het commentaar van Olaf Mol hangt me knap de keel uit.

 

Het liefst zou ik naar de SKY sports audio steam luisteren en Ziggo Sport kijken, maar dat is niet zo makkelijk. Al zouden er live streaming apps zijn (legaal), maar hoe en wat weet ik zo gauw niet.

 

Heeft iemand suggesties? En nee RTL Deutschland is geen alternatief ;P.

 

Heeft iemand de BBC Radio 5 live commentaar van de Formule 1 al eens geluisterd? Is dat iets om simultaan aan te zetten met Ziggo Sport Formule 1?

 

Enig idee hoe ik een DVB-S audio stream (BBC R5) van Astra2 naar mijn TV stuur en de video stream van mijn DVB-C kabel signaal?

 

Dank voor uw meedenken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wat is er mi met het Duitse commentaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

koop een kot in Brandenburg, en neem daar een SKY abonnement op adres en met die bankverbinding

dan heb je SKY Sport, echter die hebben geen F1 die hadden geen F1 komt per 2019 seizoen terug :whistle:

aangepast door Tonskidutch
correctie

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Hoogie:

Ik heb kabel van Ziggo, dus Formule 1 op Ziggo Sport kijken is geen probleem. Maar het commentaar van Olaf Mol hangt me knap de keel uit.

 

 

 

Het gaat toch om de race of missen we nou iets? Dat commentaar boeit me echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Hoogie:

Ik heb kabel van Ziggo, dus Formule 1 op Ziggo Sport kijken is geen probleem. Maar het commentaar van Olaf Mol hangt me knap de keel uit.

 

Het liefst zou ik naar de SKY sports audio steam luisteren en Ziggo Sport kijken, maar dat is niet zo makkelijk. Al zouden er live streaming apps zijn (legaal), maar hoe en wat weet ik zo gauw niet.

 

Heeft iemand suggesties? En nee RTL Deutschland is geen alternatief ;P.

 

Heeft iemand de BBC Radio 5 live commentaar van de Formule 1 al eens geluisterd? Is dat iets om simultaan aan te zetten met Ziggo Sport Formule 1?

 

Enig idee hoe ik een DVB-S audio stream (BBC R5) van Astra2 naar mijn TV stuur en de video stream van mijn DVB-C kabel signaal?

 

Dank voor uw meedenken.

 

 

En nu serieus antwoord op de vraag:

Ontvang je DVB-S op dezelfde ontvanger als het kabelsignaal?

Ik zie wel mogelijkheden, mits je audio naar een aparte versterker kan sturen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2019 om 15:20 zei Hoogie:

Ik heb kabel van Ziggo, dus Formule 1 op Ziggo Sport kijken is geen probleem. Maar het commentaar van Olaf Mol hangt me knap de keel uit.

 

Het liefst zou ik naar de SKY sports audio steam luisteren en Ziggo Sport kijken, maar dat is niet zo makkelijk. Al zouden er live streaming apps zijn (legaal), maar hoe en wat weet ik zo gauw niet.

 

Heeft iemand suggesties? En nee RTL Deutschland is geen alternatief ;P.

 

Heeft iemand de BBC Radio 5 live commentaar van de Formule 1 al eens geluisterd? Is dat iets om simultaan aan te zetten met Ziggo Sport Formule 1?

 

Enig idee hoe ik een DVB-S audio stream (BBC R5) van Astra2 naar mijn TV stuur en de video stream van mijn DVB-C kabel signaal?

 

Dank voor uw meedenken.

 

 

Je zou F1 TV kunnen aanschaffen hierbij zit in nederland het sky commentaar.

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar aanraden om een Engels Sky abonnement te nemen. Beter is er niet. Alle info, reportages uitzendingen. Ongeveer 5 tientjes per maand voor een Sky Sports hd abootje. Alle sport + sky F1. Decoders staan wel voor weinig op MP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geluid (van bijvoorbeeld BBC Radio 5) combineren met het beeld van Ziggo Sport is niet zo ingewikkeld.

Stem je TV (of je kabeltuner) af op Ziggo Sport, zet je satelliet tuner op BBC Radio 5 en sluit de audio-uitgang daarvan op je versterker.

Beeld en geluid synchroniseren doe je door één van de twee te timeshiften.

BBC Radio 5 kan ook via TuneIn app op je smartphone of tablet en dan daarvan de audio naar je versterker, bijv. headset-aansluiting > aux, Bluetooth of casten.

TuneIn kan je ook timeshiften.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook niet naar Ziggo maar wel naar de uitgebreide samenvatting op Channel 4. Het commentaar is lekker Brits en als je de uitslag nog niet kent is het zelfs goed kijken want de meest saaie stukken zijn er alvast uitgehaald.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2019 om 15:35 zei TheMystery:

 

Je zou F1 TV kunnen aanschaffen hierbij zit in nederland het sky commentaar.

 

Allen dank voor het meedenken! En nee duitse audio is echt geen alternatief :)

 

Als ik dat F1 TV aanschaf, kan ik dat dan op mijn VU+ Ultimo kijken? Of moet ik een chromecast dinggetje gaan aanschaffen en met mijn mobiel aan de gang om die stream daarheen te pushen o.i.d.?

 

Ik heb dat een paar jaar geleden geprobeerd, maar was niet tevreden over de interface. Ik wil het liefst tv kijken met mijn afstandsbediening als interface. en niet met een mobiel of tablet gaan klooien.

 

Is dat mogelijk? F1 TV laten streamen vanaf mijn VU+?

 

Hoe verhoudt de video kwaliteit van F1 TV zich tot Ziggo Sport?

Op 26-3-2019 om 23:02 zei Alex1970:

 

En nu serieus antwoord op de vraag:

Ontvang je DVB-S op dezelfde ontvanger als het kabelsignaal?

Ik zie wel mogelijkheden, mits je audio naar een aparte versterker kan sturen.

Ja ik heb een DVB-S en DVB-C tuner in de Ultimo 4K zitten. Ik pak BBC R5 vanaf de satelliet en Ziggo Sport vanaf de kabel.

 

Ik hoor graag je idee over hoe dit aan te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, in één settopbox.

Kan ook, maar ietsje ingewikkelder.

Stem af op BBC Radio 5, dan druk je op PiP en zorg dat Ziggo Sport in de PiP komt.

Het PiP scherm kan je instellen hoe groot dat moet zijn, dat kan ook schermvullend.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...