Ga naar inhoud


W10 ziet wél MI A2 maar er is geen internet.


Con

Aanbevolen berichten

Wellicht speciaal voor Tonskidutch,

 

Mijn Xiaomi stel ik in als hotspot, mijn W10

tablet ziet hem wel, kan ook verbinding maken

echter met de melding geen internet.

 

Mis ik wat?

 

Het is twistbaar of dit in Windows forum moet

staan of in Android...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


neen mist niks

maar wel op je modem...

 

Citaat

Wireless Access for Guest Access/Hotspot

Assign the name of the radio network and the network key for your FRITZ!Box guest access here. Your visitors need both of these in order to be able to register with this wireless network. Alternatively, you can also connect with the guest access by scanning a QR code, which can be generated here, or via WPS.

 

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, ik was blijkbaar niet compleet genoeg.

 

Het betreft buitenshuis.

Wil met mijn tablet op de MI A2 als hotspot.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei jeevanhoof:

Je hebt je 4G toch opstaan?

Internet gaat enkel via 4G niet via de wifi verbinding want die is enkel actief tussen je pc en Xiaomi.

 

mvg

Da's een goeie, die had ik nog niet geprobeerd. Hoewel, in het verleden zat ik in een restaurant met verbinding tot hun wifi en maakte van mijn mobiel een hotspot op die wifi. Toen had ik wel toegang net mijn tablet.

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tonskidutch:

je kunt op de MI instellen waarvoor je simmetje gebruikt kan worden

sim 1 internet

sim 2 telefoon

of andersom

of beiden

en onder dataverbruik kun je per app instellen welke sim daarvoor gekozen wordt ofwel dat je dat alleen via wifi doet

Ik heb sinds een paar maanden geen tweede simmetje meer.

Dan wordt automatisch sim éé'n gebruikt voor zowel telefoon als data IMO.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2019 om 10:03 zei Tonskidutch:

 

geen reactie en dus antwoord gezien

Waar kan ik dat zien?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Con:

Waar kan ik dat zien?

Als ik de MI heb ingesteld als hotspot dan

zie ik onderaan bij wifi niet het door jou genoemde.

image.png

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...