Ga naar inhoud


Mutant hd51 openpli en openatv


rakkie

Aanbevolen berichten


Ik zou het bij PLI houden om het makkelijk te houden. ATV is meer als je met veel instellingen aan de slag wilt. Op PLI draaien ook erg veel andere plug inn's niet alle kun je van de feeds halen die moet je dus extern downloaden. Ga niet lukraak aan het installeren want de kans bestaat dat de box dan vastloopt en je opnieuw moet flashen. Maak even een back up van je instellingen als het dan mis gaat en je flashed opnieuw kun je alles snel terugzetten.

 

Deze gebruik ik in mijn PLI (ook met de Mutant HD51)  even in je TMP folder zetten vanuit de software installeren dan open doen dan vraagt deze om een update even kiezen GUI nieuw starten en je hebt dan Media Portal.

 

enigma2-plugin-extensions-mediaportal_all.ipk

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt veel mogelijkheden wilt moet je OpenHDF nemen.

Standaard de serviceapp.

Boeketten van HDF.

Youtube live kanalen in je kanaallijst dmv plugin

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maat HDF is wel een aanzienlijk zwaarder image dan PLI. afhankelijk van het type ontvanger wordt die er beslist niet sneller op. Je kunt inderdaad makkelijker vanuit de feeds vele plug in"s  vinden. Persoonlijk houdt ik het bij een lichter image en installeer allen dat wat ik nodig heb.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, maar ik vind de streamlink voor you tube webcams wel prachtig en dat is alleen via open HDF te zien.

Ieder zijn smaak, hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor box je hebt.

Ik heb 4 slots vol(multiboot)open HDF, open PLI, open VIX en open ATV.

Dus kan ik kiezen uit verschillende images, wel zo handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...