Ga naar inhoud


Tablet met belfunctie


Checkin

Aanbevolen berichten

Ik zit al een tijdje te zoeken naar een tablet waarmee je ook kunt telefoneren

 

Het is voor een ouder iemand die graag een groter scherm heeft. Het zou de bedoeling zijn dat er handsfree gebeld wordt en dus niet dat de

tablet tegen het hoofd wordt gehouden. De tablet wordt dan ook hoofdzakelijk in huis gebruikt.

Tevens zou het praktisch zijn dat er ook via de Whatsapp gecommuniceerd kan worden.

Ik heb al tablet gezien met een 4G functie, maar dat is volgens mij alleen bestemd voor "internet" en niet voor telefoneren.

 

Graag advies en tips , alvast bedankt

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een van onze tablets in huis heeft een 4g kaartje aan boord en met dat tablet kan je ook bellen of gebeld worden.

 

Is een wat vreemd gezicht wanneer je iemand ziet praten tegen het scherm, inderdaad handsfree.

Is een of andere Samsung galaxy tab A 4G.

 

Je kan ook overwegen om een voip app op een gewoon tablet te installeren.

Wanneer je een fritz modem met een vorm van telefonie in gebruik hebt kan je een Fritz telefoon app installeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...