Ga naar inhoud


Melding: "GBOARD is gestopt"


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


- Ga naar Instellingen, Apps, Gboard

- Tap onderaan op App-details

- Als de knop Updaten zichtbaar is dan Updaten

- Anders scroll naar onderen, gerelateerd, en installeer b.v. SwiftKey

- Instellingen, Talen en Invoer nieuw toetsenbord activeren en Gboard uitschakelen

- Probeer nog eens bij Apps, Gboard te updaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand schrijft dat hij het opgelost heeft door Gboard te uninstallen en dan via een pc weer weer te installen met een sideload. Of dat bij jou gaat helpen? Maar het is te proberen natuurlijk. Een andere oplossing aangegeven is om je tablet voledig te resetten maar dan moet je naderhand wel weer alles configureren en je apps terug installen wat vervelend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja apps worden toch automatisch terug geïnstalleerd.

 

Tenzij ze niet meer in de playstore aanwezig zijn.

 

Kan je geen vorige versie instaleren.

Het komt me bekend voor van mijn vorige tablet, maar das lang geleden. Had met Google te maken dacht ik

 

Mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het werkt dan werkt het maar zou toch nog een beetje doorzoeken anders krijg je het probleem misschien terug, maar het zou ook best kunnen dat bij een volgende update van GBOARD het probleem verholpen is aangezien je niet de enige bent. Als je op Google zoekt zie je dat dit euvel ook al eens eerder is voorgekomen een aantal jaren terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw doet het zelfde wat niemand plat krijgt op de computer of tablet krijgt ze plat ongelovelijk maar waar, zelfs de mac moet er per week meerdere malen aan geloven ook deze gaat plat :) Maar nogmaals als het nu werkt prima dan hopen op snel een update van GBOARD want dat is toch een onderdeel van Google Android.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...