Ga naar inhoud


Installateur in Brussel


FrankAdem

Aanbevolen berichten


Dat zal er aan liggen welke schotel je hebt.
Voor een Cahors (Visiosat) BigBisat willen ze meestal wel komen omdat m.b.v. de Cahors calculator alles eerst te berekenen is.
Voor een Wavefrontier wordt het al een stuk lastiger. De meeste installateurs wagen zich daar niet aan en als je een gewone schotel hebt waar een rail op is geplaatst, komen ze helemaal niet.
Daar komt nog bij dat als je de spullen bij de installateur koopt, ze eerder bereid zijn om zo'n klus te klaren maar als jij de spullen al hebt, kunnen ze daar niets meer aan verdienen.
Welke schotel heb je precies en welke lnb's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verder staan onze reclame regels het noemen van namen en adressen van winkels of installateurs niet toe!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Sprietje zei:

Dat zal er aan liggen welke schotel je hebt.
Voor een Cahors (Visiosat) BigBisat willen ze meestal wel komen omdat m.b.v. de Cahors calculator alles eerst te berekenen is.
Voor een Wavefrontier wordt het al een stuk lastiger. De meeste installateurs wagen zich daar niet aan en als je een gewone schotel hebt waar een rail op is geplaatst, komen ze helemaal niet.
Daar komt nog bij dat als je de spullen bij de installateur koopt, ze eerder bereid zijn om zo'n klus te klaren maar als jij de spullen al hebt, kunnen ze daar niets meer aan verdienen.
Welke schotel heb je precies en welke lnb's?

 

Wat een onzin sprietje!   Een installateur die geen wave frontier wil uitrichten is het woord "installateur" niet waard.   Ik kan me wel zo voorstellen dat een wave uitrichten wat langer duurt en dus wat meer kost dat een simpele 60 cm schoteltje maar  dat is te verwachten. Er zijn genoeg mensen die een installateur bellen omdat hun schoteltje niet correct is uitgericht of is verwaaid, als we jou mogen geloven zullen ze dan ook niet langskomen, het is eerder een kwestie of je een betrouwbare installateur hebt ja of nee.

 

En voor de Topic Starter,  gewoon een gerenommeerd bedrijf bellen!

 

En sprietje, we zitten nog steeds op antwoord te wachten over jou  box en CI module met kaart in de TV wat op een magische manier met elkaar schijnt te communiceren.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Codx zei:

En sprietje, we zitten nog steeds op antwoord te wachten over jou  box en CI module met kaart in de TV wat op een magische manier met elkaar schijnt te communiceren.

Hoezo zit je te wachten, ik heb de typenummers van de ontvanger en de tv gegeven dus waar zit je op te wachten?

 

Je zult de nodige schotel installateurs moeten benaderen voordat je er een vindt die een T90 gaat installeren. Een T90 wordt bijna altijd door de gebruiker zelf geïnstalleerd. Vraag maar na op dit forum wie zijn T90 door een installateur heeft laten installeren.

 

Ik weet niet welke satellieten FrankAdem wil ontvangen. Daar heeft hij nog geen antwoord op gegeven maar als die te ontvangen zijn met de BigBisat, heb je de meeste kans dat die ook door de winkelier / satshop geïnstalleerd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, FrankAdem zei:

Ik heb er nog geen. Alles moet aangekocht en geïnstalleerd, inclusief schotel en LNB en kabels.

 

Wel rekening gehouden voor een budget? Hardware bestellen is niet zo lastig. De meeste kosten zit in het plaatsen, monteren en installeren van de schotel.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Sprietje zei:

Een T90 wordt bijna altijd door de gebruiker zelf geïnstalleerd. Vraag maar na op dit forum wie zijn T90 door een installateur heeft laten installeren.

Euh ?? Da's eigenlijk al geen gewoon wokje meer , handig indien je niet draaibaar wil gaan !!

Sommige die toch een T90 laten die installeren , omdat ze er geen kaas van hebben gegeten ,

zelfs al met een 64cm of kleiner met 1 LNB !! 

20 Jaar geleden een vriend van me , zette zelf z'n schotel , met de LNB naar de satelliet gericht !! :huh::lol:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Sprietje zei:

En welke satellieten wil je gaan ontvangen?

Volgens mij ASTRA 28,2°O , 23,5°O , 19,2°O , Hotbird of Eutelsat 9°Oost ;)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sprietje zei:

Hoezo zit je te wachten, ik heb de typenummers van de ontvanger en de tv gegeven dus waar zit je op te wachten?

 

Je zult de nodige schotel installateurs moeten benaderen voordat je er een vindt die een T90 gaat installeren. Een T90 wordt bijna altijd door de gebruiker zelf geïnstalleerd. Vraag maar na op dit forum wie zijn T90 door een installateur heeft laten installeren.

 

 

Wij zitten te wachten op een eerlijk antwoord omdat jij onzin loopt te verkondingen en dingen verteld waarvan jij heel goed weet dat het technisch niet mogelijk is.  Als je daar dan mee wordt geconfronteerd reageer je ineens niet meer. Erg zwak Sprietje!

 

En ook nu roep je maar wat,  genoeg mensen die hun schotel hebben laten (her) uitrichten door installateurs waaronder Wave T55/T90.  En het lijkt me logisch dat de meeste mensen die hier komen zelf hun Wave (proberen) uit (te) richten

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...