Ga naar inhoud


JOYNE 12072V 30000


Gast Thriller

Aanbevolen berichten

Gast Thriller

Hallo allemaal,

Ik heb de zenderlijst van Joyne van februari 2020 voor mij liggen.

Bij de nummers 22, 23, 24 en 25 ( MTV , TV Oranje, Schlager TV, Nashville TV ) staat vermeld, dat deze nu in het basis- pakketvan Joyne zitten.

Ik krijg op 12072 V 30000 FTA nu geen ontvangst meer ; kan dat kloppen ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


transponder geeft hier nogthans signaal.In mijn xml lijst wel 12074 als freq

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thriller

Ik krijg zowel op 12072 V 30000 als op 12074 V 30000 geen ontvangst met de mededeling op mijn satelliettuner  Formuler S Mini bij deze transponders: failure: "exist value " letterlijk vertaald "bestaande waarde "'

Wat kan dat zijn ?

Op alle andere vertikale transponders op Eutelsat 9 B prima ontvangst, alsmede op alle horizontale transponders !

LNB en satelliettuner uitgewisseld , helaas nog steeds geen ontvangst op 12074 V 30000 en 12072 V 30000 , Formuler S mini naar fabrieksinstellingen teruggezet en ook dit geeft geen resultaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thriller

Ik heb geconstateerd , dat, als ik 12074 V 30000  benader , de kwaliteitsbalk het volgende doet:

Hij gaat van 0 % naar 85% kwaliteit en gaat van 85% weer terug naar % kwaliteit; soms blijft hij even iets langer op 85% kwaliteit staan.

Hij gaat van 0% naar 14 % of 12 % kwaliteit en gaat dan weer terug naar 0% kwaliteit.

De kwaliteisbalk gaat dus op en neer . Ik kan helaas niet overweg met satellites.xml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gebruik je satellites.xml niet.

Joyne zendt maar op 3 frequenties uit.

Wis alles van de 9 oost en laadt ze dan in deze volgorde:

a- 11747H

b- 12074V

c- 11727V

Dan heb je ze in de juiste volgorde staan en dan ontvang je ook de vrije Belgische radiozenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thriller

Bedankt voor je reactie.

Ik kijk alleen maar FTA , omdat wij glasvezeltelevisie van onze provider hebben, dit ter informatie.

Ik heb alles gewist op 9 oost en heb handmatig 11747 H , 12074V en 11727V ingeladen.

Ik krijg alleen prima  signaalkwaliteit op 11747H  en 11727 V . Op 12074 V helaas kwaliteit 0 , zie mijn Posted  1 hour ago .

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thriller zei:

Ik heb geconstateerd , dat, als ik 12074 V 30000  benader , de kwaliteitsbalk het volgende doet:

Hij gaat van 0 % naar 85% kwaliteit en gaat van 85% weer terug naar % kwaliteit; soms blijft hij even iets langer op 85% kwaliteit staan.

 

Hallo.

 

Dan heb je te weinig signaal van deze transponder.

Dit is (hier althans) ook de Joyne transponder met het zwakste signaal.

Iets beter uitrichten op 9 oost?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thriller

Het is het proberen waard @HG5812, om 9 oost nog iets beter uit te richten , maar ik heb al zulke mooie waarden van  90%-92 % kwaliteit op alle tranponders , zowel vertikaal als horizontaal 🙂. Bedankt voor de tip, ik ga kijken, of het uitrichten toch nog iets beter kan en of dit resultaat heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...