Jump to content

Recommended Posts

Ben op zoek naar diverse lcd_skins voor de VU+Ultimo 4K. Wil bewust géén LCD4Linux gebruiken, maar gewoon een vaste skin installeren die me (en mijn vrouw eigenlijk) het meest aanspreken..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Visatown
      Op mijn onlangs aangeschafte uno 4 se heb ik VTI geplaatst. Uit nieuwsgierigheid wil ik OpenPli uittesten. Mijn vraag: kan ik gewoon OpenPli bovenop VTI installeren, of moet ik VTI eerst doen verdwijnen door een origineel image te installeren?

Dank bij voorbaat.
    • By mrhakain
      HI een korte vraagje last een el/az mount van een cahors 1.2 op een ChannelMaster 1.2m schotel 4 gaten op beide schotels .. iemand geprobeerd?
    • By OmePeter
      Bij het verbinden van mijn windows 10 PC met mijn Vuplus zero 4k via DCC krijg ik de melding error 10057 send socket is not in function. Geprobeerd met firewall uit, virusscanner af zelfde probleem.
      Kan iemand me hier meehelpen?
    • By pieter532
      Ik heb sinds enkele dagen een VU+ Uno 4k SE (met een Dual FBC DVB-S2 Twin Tuner)  en voorzien van OpenPli 7.3. Ik wil graag een programma opnemen en een andere kanaal kijken.
      Uit onderstaande topic heb ik begrepen dat dit mogelijk is (of heb ik het toch verkeerd begrepen).

Onder het menu item "Setup - Tuner & scanning - Tuner configuration" zie ik nu Tuner A t/m H. Tuner A is geconfigureerd  en Tuner B is disabled. De overige tuners staan op "FBC automatic / inactive".
      Wanneer ik op NPO1 HD een programma opneem kan ik vervolgens niet kiezen uit alle andere kanalen op 23.5E. De kanalen op andere satellieten zijn allemaal disabled (grijs). 

Moet ik nog iets configureren om een programma op te nemen en in volledige vrijheid een ander kanaal te kijken? 

• By Jürgen
      Titel kan komen te vervallen omdat de oorzaak aan de HDD ligt waar de videos zijn opgeslagen.

Misschien kan de MOD deze topic verwijderen.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy