Ga naar inhoud


Hotbird en arabische zenders


Wijn

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, Wijn zei:

okee, doe ik. Dank

 

heb ik gedaan, maar geen verschil. Overigens geeft ie op de tv een sterkte van 83%

Op 3-8-2020 om 11:14, Mimisiku zei:

Dat hangt van de ontvanger af die je hebt. Canal Digitaal werkt met FastScan en zij bepalen welke zenders er opgeslagen worden. Als je losse transponders mag inlezen ben je beter af.  

Klopt inderdaad. de m7 is niet geschikt voor ontvangst hotbird.Nagevraagd bij Canalplus, nadat ik geen resultaat had. Nu dus op zoek naar een andere

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

11 minuten geleden, Wijn zei:

de m7 is niet geschikt voor ontvangst hotbird.Nagevraagd bij Canalplus, nadat ik geen resultaat had. Nu dus op zoek naar een andere

 

Dit is onzin. Canal Digitaal ontvangers zijn geschikt voor de Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird.

Heb je model M7 sat 801?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Sprietje zei:

 

Dit is onzin. Canal Digitaal ontvangers zijn geschikt voor de Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird.

Heb je model M7 sat 801?

ja dat klopt. Ik kreeg eerst niks. Toen heb ik wat zitten te rommelen is de diseq. En toen kreeg ik gedeelten binnen. Toen ben ik maar canalplus gaan bellen met bovenstaand antwoord

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom zou Canaldigitaal in hun fastscan lijst allemaal Hotbird zenders zetten, wanneer hun ontvanger daar niet geschikt voor zou zijn.

 

Typisch eerstelijns helpdesk antwoord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...