Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Abu Dhabi


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

4 uren geleden, ceesv zei:

Vandaag is na 30 jaar een andere traditie ten einde gekomen, waarvoor ik een traantje wegpink.

 

Het was de laatste RTL F1 uitzending.

De uitzend rechten zijn niet meer op te brengen, sport abonnement zenders bieden het 4-voudige van wat RTL kan betalen.

 

De rechten gaan naar Sky, de zender denkt genoeg abonnementen te kunnen verkopen om de uitzend rechten terug te kunnen verdienen.

 

De abonnementsgelden voor het F1 SKY pakket zijn....

 

€ 17,50 per maand.*

(in een jaar abonnement, daarna € 22,50 maandelijks in een maandabonnement)

Voor F1 in UHD komt daar nog eens € 5 per maand bij.

Alles uitsluitend te ontvangen met een Sky Q ontvanger.

 

In mijn glazen bol zie ik contouren verschijnen van een.... F1 belasting!

 

 

Sky de had de rechten toch al, weliswaar samen met RTL.

 

De vraag is of Sky nu meer heeft geboden om enige gerechtige te worden? Of was het voor RTL niet meer commercieel op te brengen om het regulier gevraagde bedrag te betalen? Vanuit duits oogpunt zal de sport nu in een minder interessante periode voor hun publiek terecht komen. En echt veel Mercedes reclame heb ik tijdens de races bij RTL nou ook niet gezien......... 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden, moonchild zei:

De vraag is of Sky nu meer heeft geboden om enige gerechtige te worden? Of was het voor RTL niet meer commercieel op te brengen om het regulier gevraagde bedrag te betalen?

In de pers is te lezen dat SKY 2 tot 4 keer het bedrag bood wat RTL kon betalen.

RTL heeft zich daarop terug getrokken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 10-12-2020 om 08:45, Sprietje zei:

Mensen die in Spanje of Portugal verblijven kunnen alle onderdelen van de race ongecodeerd en zonder reclame rechtstreeks bekijken op de Badr 26 graden oost met een schotel van 60cm op de zender MBC-Action op transponder 12284V.

Dit dus,

 

Mensen die in Spanje of Portugal verblijven....

 

en dit....

 

 

14 minuten geleden, moonchild zei:

Laat je niet foppen  door Sprietje, MBC is in nl en be en de niet te ontvangen met normale schotels.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Zatter zei:

De Mercedes motoren hunnen probleem hebben. Mindere prestaties instellen houdt ze heel en dan is er geen negatieve reclame voor Mercedes als er een paar ploffen.

Wat ik qua commentaar van Toto Wolff heb gelezen ging het om de MGU-K. Dat is de electrische motor die ~gremlins~ kan hebben volgens Toto. Deze kan niet ploffen en een lagere instelling heeft niet een ingrijpende invloed op de gehele PU. Liever dus geen fake news de wereld inhelpen, hebben we al voldoende.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, moonchild zei:

Wat ik qua commentaar van Toto Wolff heb gelezen ging het om de MGU-K. Dat is de electrische motor die ~gremlins~ kan hebben volgens Toto. Deze kan niet ploffen en een lagere instelling heeft niet een ingrijpende invloed op de gehele PU. Liever dus geen fake news de wereld inhelpen, hebben we al voldoende.

Kun je in HEMELSNAAM aangeven wat hier FAKE aan is???????

 

Het een zegwijze dat de motoren ploffen. Ik hoeft toch niet elke keer bij de monteurs navragen welke onderdeel het precies heeft opgegeven.

Een versnellingsbak is een heel ander onderdeel van de auto dan de motor als daar zout wil strooien.

 

Dus gelieve geen FAKE waardering geven aan iets wat het niet is. Dank U.

 

O ja,  geen invloed...de Honda moter reed met twee vingers in de luchtinlaat van de omlaag geschroefde Mercedes motoren weg. Die dachten dat ze met deze setting wel weg zouden komen. Nou mooi niet.

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...