Ga naar inhoud


nieuwe zender : play7


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, bellejt zei:

dus eigenlijk verplicht tot hun duurdere aanbod hé :) .Dat SD is niet kijkbaar als je het met SD van sateliet vergelijkt.

Ik zie niet veel verschil op caz2 bv, op kabel is het beeld zelf beter op dezelfde ontvanger vergeleken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Idd het klopt wat" digitaal kijker "schrijft.Vorig weekend dit reeds getest op tweede tv.CI+ module eruit en gescand op DVB-C  en zowaar alle zenders beschikbaar zonder box of module.

Op hun site staat de handleidng beschreven voor elk merk tv.Toch krijg ik de indruk dat met de module en kaartje de beeldkwaliteit veel beter is.

aangepast door chrizie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, chrizie zei:

Idd het klopt wat" digitaal kijker "schrijft.Vorig weekend dit reeds getest op tweede tv.CI+ module eruit en gescand op DVB-C  en zowaar alle zenders beschikbaar zonder box of module.

Op hun site staat de handleidng beschreven voor elk merk tv.Toch krijg ik de indruk dat met de module en kaartje de beeldkwaliteit beter is.

Dat zijn ook HD versies dat je dan krijgt met ci module, heb die hier ook zitten naast satelliet.

zonder module heb je de Vlaamse zenders (behalve zes) in SD en met module in HD 

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bellejt zei:

dus eigenlijk verplicht tot hun duurdere aanbod hé :) .Dat SD is niet kijkbaar als je het met SD van sateliet vergelijkt.

Niet overdrijven he 

Het is alleszins veel beter dan het analoge beeld .

En zoals Master aangeeft wil je HD dan neem je een box of eenmalig 65 euro voor een ci cam met kaart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel , DVB-C & DVB-T , ik pas , dat VTM & VRT hun zenders gratis streamt , prima !!

Nu nog de 4 , 5 , 6 & 7 play zenders gratis via streamingvideo ,

maar ja , ik denk dat Telenet dit liever vermijdt !! 😠

Ach , het momentele Belgische SBS-aanbod op streaming trekt op geen zak ,

en is ook geheel niet mijn kopje koffie !! Ik hou het bij FTA DVB-S/S2(x) !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

En zoals Master aangeeft wil je HD dan neem je een box of eenmalig 65 euro voor een ci cam met kaart.

 

Ik denk niet dat het zomaar éénmalig een ci-cam met kaart is, maar dat hij bedoelt dat je daarnaast nog een abonnement op het basisaanbod moet nemen.

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, PLsat zei:

 

Ik denk niet dat het zomaar éénmalig een ci-cam met kaart is, maar dat hij bedoelt dat je daarnaast nog een abonnement op het basisaanbod moet nemen.

Als je (legaal) kabel hebt, heb je sowieso een abonnement op het basisaanbod, dus die CI module kun je wel degelijk als een eenmalige kost zien.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

Quote

Als je (legaal) kabel hebt, heb je sowieso een abonnement op het basisaanbod, dus die CI module kun je wel degelijk als een eenmalige kost zien.

 

Maar is er geen verschil in prijs tussen een abonnement op analoge kabel-tv en het basisabonnement van digitale tv ?

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Ik kijk al sedert 1994 via satelliet en heb een abonnement bij Canal Digitaal Nederland en ik kijk in Belgie dus naar de Nederlandse commercieel zenders:) ...die NOOIT op de kabel in Belgie beschikbaar komen😄. Ik heb dus geen Telenet nodig; integendeel!

Schermafbeelding 2019-10-10 om 08.51.45 2 kopie.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sedert gisteren zijn Play 4 5 en 6 gestart. Of zeg maar P4, P5 en P6 aan hun logo te zien. De logo's vind ik niet bepaald mooi. Dan waren de vorige mooier. Ik ben toch niet zo een kijker van de Belgische sbs zenders en op 2 april gaat Play 7 (P7) van start met nog meer engels amusement zoals we gewoon zijn.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Timm1983 zei:

Sedert gisteren zijn Play 4 5 en 6 gestart. Of zeg maar P4, P5 en P6 aan hun logo te zien. De logo's vind ik niet bepaald mooi. Dan waren de vorige mooier. Ik ben toch niet zo een kijker van de Belgische sbs zenders en op 2 april gaat Play 7 (P7) van start met nog meer engels amusement zoals we gewoon zijn.

Timm1983

Programma’s dat al op vijf tv speelde en films, het wordt een vrouwenzender, dat wat vijf tv al was normaal gezien, dus nog meer reclame met programma’s en verschraling van het programma aanbod dat over de zenders wordt verspreid.

ze halen meer kijkcijfers maar de vraag is, is de kijker daar nog klaar voor voor nog een zender erbij.

er is nu al weinig nieuw te zien op die Vlaamse commerciële zenders en grootste deel speelt ook in Nederland op de commerciële zenders, dus de vraag waarom weeral in dit topic canaal digitaal moet vermeld worden wat we al vele malen hebben moeten lezen...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, PLsat zei:

 

Maar is er geen verschil in prijs tussen een abonnement op analoge kabel-tv en het basisabonnement van digitale tv ?

 

Ik denk niet dat je nog een abonnement op de analoge kabel kunt afsluiten, dat verdwijnt sowieso in de loop van dit jaar, te beginnen met de regio Sint-Niklaas - Dendermonde, vanaf 17 februari. Andere gemeentes volgen dan om beurten, tot er nergens nog analoog signaal is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd is de prijs van een "oud analoog" kabelabonnement hetzelfde als de prijs van een digitaal.  Het enige verschil is blijkbaar dat ook de huurprijs van een decoder wordt aangerekend bij het digitale televisie-abonnement.

 

Ondertussen zijn bij TVVlaanderen de namen van de Play zenders aangepast.   Misschien een detail, maar toch behoorlijk slordig, het cijfer komt vlak achter de naam Play, zonder spatie, daar waar er wel degelijk een spatie in de officiële naam staat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast satellitetv

De zenders "Play" heeft Telenet met voorbedachte rade uitgevoerd: 

 

1) Zenders zijn in handen van Telenet (alhoewel vroeger een kabelmaatschappij geen eigen tv zenders mocht doorvoeren of overnemen)

2) "Play" is commercieel bekeken: onrechtstreeks reclame voor het betaalpakket 

3) Blijven de "play" zenders wel beschikbaar bij alternatieve aanbieders? ( tv Vlaanderen- Proximus - Scarlet - ...?)

 

* Sat tv sedert 1994

* Abo Canal Digitaal (Belgie)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...