Ga naar inhoud


nieuwe zender : play7


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, digitaal kijker zei:

reden de befaamde 131 smartkaart reeks problemen.

waar ik niet veel van geloof dat net die kaarten dat niet kunnen en andere wel.

Dan heb je toch recht op een wel werkende smartcard. Krijg je die niet dan zijn ze in gebreke.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Mojo zei:

Dan heb je toch recht op een wel werkende smartcard. Krijg je die niet dan zijn ze in gebreke.

 

neen, en het is de 130 smartcard, verkeerd gezien bij mezelf.

dit is wat ze schreven:

 

Uit verder onderzoek blijkt dat door dat u een 130 smartcard gebruikt u deze zenders niet kan ontvangen. 

Omdat u een basic+ abonnement heeft kan ik u daarom gratis een interactieve decorder aanbieden ter waarde van 139,00 EUR + gratis verzending. Indien u een contractverlenging van 12 maanden aan gaat. 

Deze decorder bevat een geïntegreerde smartcard 337 nummer. Hiermee gaat u deze zenders wel kunnen ontvangen. Wanneer u deze decorder aansluit op het internet kan u gratis gebruik maken van de functie Replay. Hierdoor kan u 7 dagen terugkijken. Gelieve er wel rekening mee te houden wanneer u wenst op te nemen dat u gebruik moet maken van een externe harde schijf of een USB stick.

Graag had ik hier een bevestiging voor ontvangen.

Met vriendelijke groeten

Iyana 


Klantendienst TV VLAANDEREN 

 

maar dit wil ik dus niet, dus mag ik blijven zitten met de problemen.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeloofleijk! 😡 Dit wist ik helemaal niet.

En hoe weet ik welk kaartje ik heb?

Ik zal er dan ook maar goed zorg voor dragen, 't ja normaal gezien kom je daar toch niet aan.

Ik er na al die vele jaren maar één keer moeten aankomen en dat was toen ik van een Dreambox overschakelde naar een VU+ Solo 4K.

Enfin mocht er iets met het kaartje gebeuren dan zeg ik mijn abonnement direct op.

Echt schandalig, ze verplichten je dus om een decoder van hun te nemen, ook al krijg je die gratis.

Ik laat mijn linux sat receiver voor niemand vallen, dit wil dus zeggen dat je twee sat receivers nodig hebt indien je nog andere kanalen wil bekijken, grrrrrr.

Echt milieu bewust ook zou ik zo zeggen, ik heb aan één toestel genoeg, om den duur hebt je een kastje voor telenet, TVV, Kanaal + Nederland.

Heel je huis staat dan vol met allemaal elektronische apparatuur, goed voor moeder aarde!

Sorry maar hier kan ik mij echt kwaad om maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, PLsat zei:

Je kan geen nieuwe kaarten meer krijgen van het type bankkaart die je uit je smartcardreader kan halen en in een andere decoder gebruiken.  Tegenwoordig zijn het smartcards die ingebouwd zijn in de ontvanger - cardreader.

 

 

 

of de CI module dat ze leveren, en er zijn niet veel lokale sat verkopers te vinden in belgie en die dan ook nog smartcards hebben liggen.

in mijn buurt toch niet.

Zojuist, GI30065 zei:

Ongeloofleijk! 😡 Dit wist ik helemaal niet.

En hoe weet ik welk kaartje ik heb?

Ik zal er dan ook maar goed zorg voor dragen, 't ja normaal gezien kom je daar toch niet aan.

Ik er na al die vele jaren maar één keer moeten aankomen en dat was toen ik van een Dreambox overschakelde naar een VU+ Solo 4K.

Enfin mocht er iets met het kaartje gebeuren dan zeg ik mijn abonnement direct op.

Echt schandalig, ze verplichten je dus om een decoder van hun te nemen, ook al krijg je die gratis.

Ik laat mijn linux sat receiver voor niemand vallen, dit wil dus zeggen dat je twee sat receivers nodig hebt indien je nog andere kanalen wil bekijken, grrrrrr.

Echt milieu bewust ook zou ik zo zeggen, ik heb aan één toestel genoeg, om den duur hebt je een kastje voor telenet, TVV, Kanaal + Nederland.

Heel je huis staat dan vol met allemaal elektronische apparatuur, goed voor moeder aarde!

Sorry maar hier kan ik mij echt kwaad om maken.

 

als je ziet op je smartcard op de achterkant 130 beginnend dan heb je ook zo een probleem kaart volgens tv Vlaanderen.

is de smartcard nr dat begint met 130......

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2ehans kaart scoren en je abo omzetten op die kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

2ehans kaart scoren en je abo omzetten op die kaart?

de vraag is of ze dit nog doen, ze zijn zo ingehamerd om enkel nog CI modules of box van hen te verkopen, online kan je ook geen andere kaart meer ingeven, 

en zit al met 3 kaarten, 1 hoofd en 2 extra kaarten en allemaal de 130 smartcard nr.

spijtig genoeg, maar als ze nog meer zenders gaan blokkeren op de kaart dan gaan ze er uit na al die jaren sinds ze gestart zijn.

we hebben nog telenet kabel tv ook met opname mogelijkheden genoeg, en de belangrijkste Vlaamse zenders heb ik via kabel in HD wat bij tv Vlaanderen grotendeels in SD is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan zijn  ze verwonderd dat chinese CS zo in opbloei is.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb het nu ook allemaal eens nagekeken, inderdaad ze willen hun box verkopen of de CI module.

Mijn VU+ Solo 4K heeft een CI-module slot, dus dit zou geen probleem mogen zijn.

Om terug te komen op het topic onderwerp ik ben bang dat ik Play7 niet zal kunnen zien.

Ik heb net mijn kaart nagekeken, en ja hoor, jammer genoeg ook een 130 kaart nummer.

Dus ik maakt mij grote zorgen.

Wat ik ook nog net gevonden heb op de TVV website is dat ze de kaarten nog wel verkopen, nl wanneer je al een abo hebt als 2de kaart, of zie ik dit verkeerd?

Ik hoop dat een link toegestaan is, zoniet moet een moderator de link maar verwijderen.

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-satelliet/opties/extra-kaart/

@bellejt chinese CS zo in opbloei is ?

 

aangepast door GI30065
Link naar reactie
Delen op andere sites

komt play 7 op antenne tv van tv vlaanderen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...