Ga naar inhoud


Ziggo zet zenders op zwart: gratis kijken Ziggo Sport en Formule 1 aangepakt.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ziggo Sport HD en SD zitten gewoon in het standaard pakket. Ziggo Sport events bestaat volgens mij niet eens meer... (Maar kijk niet dagelijks in de zenderlijst)..

 

Net even gekeken.. Ziggo Sport Select HD bestaat nog en is onderdeel van het Ziggo Sport pakket.

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met zo een kop mensen op het verkeerde been zetten....

Ziggo zet zenders op zwart: gratis kijken Ziggo Sport en Formule 1 aangepakt.

 

Terwijl het om het afschakelen van klanten zonder abonnement gaat.

 

Tja,

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Met zo een kop mensen op het verkeerde been zetten....

Ziggo zet zenders op zwart: gratis kijken Ziggo Sport en Formule 1 aangepakt.

 

Terwijl het om het afschakelen van klanten zonder abonnement gaat.

 

Tja,

Zeg er nou maar beter niets over. Anders krijg je de opmerking dat je niet kan lezen :D

 

Dit heet ook wel click-baiting......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vreemd ze deden dit ook al ergens in 2007-2009. Kreeg ik een brief dat ze mijn aansluiting gingen afsluiten en dat ik als zwartkijker dat kon voorkomen als ik de laatste X maanden nog betaalde.

Het stomme was dat ik het nooit had gebruikt, omdat Ziggo zelf op de nieuwbouw aansluiting een sticker had geplakt dat het maar een maand actief zou zijn,  en ik pas na 3 maanden er in trok. Tevens had ik het nooit geprobeerd, ik had een schotel.... En me dan toch beschuldigen van zwart kijken

 

Blijkbaar hebben ze er nog niet van geleerd dat als iemand niet betaald, dat je toch echt de aansluiting moet gaan afsluiten. En een goede administratie bijhouden.....

 

(nu zit ik ondertussen toch nog bij Ziggo, weinig alternatieven. Dat was nadat het CD het goedkope abo veranderde naar een maand abonnement)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook gehad.. Bij de verhuizing hing een gigantisch grote witte 'kast' in de woonkamer. Bleek de 'telefooncentrale' van UPC te zijn. Nooit gebruikt.. Jaren later had een UPC monteur gezien dat de coax nog in het verdeelblok zat. Op een gegeven moment een UPC monteur aan de deur die de UPC aansluiting wilde meten. Heb dat geweigerd: 'ben geen abonnee van UPC'. Later gewoon een brief of ik even wilde betalen.. Heb daar nooit op gereageerd. Twee maanden later een brief dat de aansluiting zou worden afgesloten.... Prima...Ze doen maar...

 

Keek vanaf dag 1 al schotel.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...