Ga naar inhoud


Tipik op Octagon SF 8008


naxos
Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Het openATV Softcam menu oproepen kan op meerdere manieren:

 

--- Blauwe toets - Softcam ---
of 
--- Blauwe toets lang indrukken - Info paneel - Softcam configuratie ---
of
--- Menu - Info paneel - Softcam configuratie ---
of
--- Menu - Instellingen - Decryptie & kinderslot - Softcam configuratie ---

...

 

Spoiler

1.jpg.25cf2bcfceeb3986b9b8fd5e5ed5c344.jpg

 

2.jpg.f67ef165676a8689e45da00dde3c81e0.jpg

 

3.jpg.b4084401f84a710a51f13d73672602e5.jpg

 

4.jpg.137f91f820af2d89a91796898641b5d5.jpg

 

5.jpg.924c92befc5bd9c2dd5415c579559da6.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En anders gewoon OpenPli erop flashen.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi... In die directory 'oscam-smod' staan de configuratie- bestanden. O.a. de oscam.dvbapi..

Daarin de mapping regel plaatsen. opslaan en box herstarten..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Mimisiku zei:

Mooi... In die directory 'oscam-smod' staan de configuratie- bestanden. O.a. de oscam.dvbapi..

Daarin de mapping regel plaatsen. opslaan en box herstarten..

Eerstens bedankt voor je geduld, ik begeef mij hier op zeer onbekend terrein maar vind het wel spannend. Nu de vragen, ik  zie geen oscam.dvbapi, enkel wat hieronder staat.

Oscam_Smod.jpg.391daf3034498807673b032f32dae45d.jpg

 

Als ik oscam.srvid2 open zie ik echter wel een lijn met Tipik, zie hieronder...

 

oscamsrvr_2.jpg.4a349e54612401037ada8ecf2eb34399.jpg

 

 

aangepast door naxos
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Je hebt te weinig ervaring in die materie.... Dat is onhandig.... Je kijkt via een cardserver.., Er moet een eigen oscam.server bestand op staan. Je eigen kaart wordt nu niet eens gebruikt!!!

Als je een TeamViewer sessie aanmaakt (en zorgt dat je box via je thuisnetwerk benaderbaar is) wil ik je wel helpen.. 

Via deze weg kost dat nog 20 pagina's vrees ik..

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt aan iedereen hier, in het bijzonder aan Mimisiku, ik heb uiteindelijk de zender die ik wou.

Ik heb openatv eraf gehaald en vervangen door openpli, en dan nog de softcam geinstalleerd, en nu is alles piccobello. Overigens ik vind openpli veel duidelijker en logischer , dus twee vliegen in een klap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ontvang Tipik gewoon en in HD en ook Tipik Vision enkel in HD (Muziekclips en de radiostudio van Radio Tipik), via de maffia tv van Proximus, ik moest er niets voor doen ik kan er gewoon naar kijken. Maar wat was vroeger radio Tipik? Was dat dan Viva cité of la première of was het pure fm? Of welke van deze 3 bestaat nog? Vroeger was er toch ook fréquence Wallonnie of bestaat die niet meer? Met hun naamsveranderingen weet je t niet meer, en soms denk je dat het vorige radiostation nog bestaat.

Alhoewel ik met al die corona niet veel meer luister naar radiozenders, tegenwoordig staat de tv aan.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Timm1983 zei:

Ik ontvang Tipik gewoon en in HD en ook Tipik Vision enkel in HD (Muziekclips en de radiostudio van Radio Tipik), via de maffia tv van Proximus, ik moest er niets voor doen ik kan er gewoon naar kijken. Maar wat was vroeger radio Tipik? Was dat dan Viva cité of la première of was het pure fm? Of welke van deze 3 bestaat nog? Vroeger was er toch ook fréquence Wallonnie of bestaat die niet meer? Met hun naamsveranderingen weet je t niet meer, en soms denk je dat het vorige radiostation nog bestaat.

Alhoewel ik met al die corona niet veel meer luister naar radiozenders, tegenwoordig staat de tv aan.

Timm1983

Ja hallo, jij woont in België, dan mag je dat als media-fan toch wel weten hoor. Maarre: Pure FM bestaat dus niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...