Ga naar inhoud


Canal Digitaal in Turkije


Henkcb

Aanbevolen berichten

Zojuist, Sprietje zei:

Verouderde zenderlijst? Hoe kan dan nu want hij doet een blindscan volgens de afbeeldingen.

 

Ik ken zijn ontvanger niet maar als het boekketten lijst is wordt die misschien niet automatisch aangepast. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zit een foto bij van de ontvanger maar die is niet zo duidelijk. Het is een Turks apparaat. Merk: NEXT, type: YE-18500 HD PLUS.

Het is me nog niet echt gelukt im alle gewenste zenders in volgorde te krijgen.

Staat het motor type correct??Nu.op USUALS gezet, maar stond op fixed antenna!! Wat is juist

 

Kun je met een lage signaal intensity en lage signal quality wel goed ontvangen? Het wisselt nl.ook steeds. Vooral de signal quality!

Hoor graag weer.

Gr.

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Als je beeld hebt op RTL4,5,7,8 HD dan moet je ook ESPN2 HD kunnen inlezen want die zit op dezelfde frequentie. 

 

Dus die usual instellingen hebben hier niks mee te maken.  Je moet die transponder nog een keer scannen en dan kijken of die ESPN2 zender niet ergens staat... ik vermoed dat je box meerdere zenderlijsten heeft of dat je deze op verschillende manieren kunt sorteren/benaderen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

FREQ 11856 V

DVB-S2

8PSK

SR 29900

FEC 2/3

normale scan dus geen blindscan selecteren

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even naar je plaatje gekeken maar zoek de transponder met freq 11856 V en doe daar een normale scan. Kijk dan of de gevonden zenders aangeeft ESPN2 HD... ik vermoed van wel. 

 

Kijk dan waar die in de zenderlijst staat.. wellicht dat je moet kiezen voor een andere manier van sorteren. (ALLE zenders)

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog mazzel... ik moet dan in het hondenhok :) :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een groot hondenhok... :) :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Codx zei:

Ik heb nog even naar je plaatje gekeken maar zoek de transponder met freq 11856 V en doe daar een normale scan. Kijk dan of de gevonden zenders aangeeft ESPN2 HD... ik vermoed van wel. 

 

Kijk dan waar die in de zenderlijst staat.. wellicht dat je moet kiezen voor een andere manier van sorteren. (ALLE zenders)

Gekeken en zo laten zoeken. Geen ESPN 2, wel ESPN 3 zie wel Fox sport 2!? Zenders staat door elkaar, m.n. de buitenlandse en regionale zenders. Nu nog uitzoeken hoe ik dan het best kan sorteren??

Bedankt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, recol zei:

@henkcb check ff je prive berichten op dit forum

En waar doe ik dat???

 

21 uren geleden, Sprietje zei:

Verouderde zenderlijst? Hoe kan dan nu want hij doet een blindscan volgens de afbeeldingen en heeft zelf de zenders handmatig op volgorde gezet.

 

Waar kan ik privéberichten zien/lezen??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...