Ga naar inhoud


TFT schermpje


Hansen

Aanbevolen berichten

Wie heeft voor mij een eenvoudig klein TFT  schermpje.( 3 -12”)  Moet 16/9 zijn en een HDMI ingang hebben. Beeldkwaliteit is niet belangrijk, ik moet het menu en signaalbalken van Open Pli kunnen zien. Is om schotel uit te richten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hdmi ingang is een vereiste meld TS

Ik hier een paar schermen liggen van portable dvd spelers , helaas geen hdmi

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Besef je wel, dat je ontvanger eerst een lock nodig heeft op een satelliet voordat je signaal meters van je ontvanger gaan werken?

Neem voor het uitrichten beter een satfinder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het al jaren zo en gaat prima, kan zo de LNB optimaal voor 28-23-19 E afstellen met minimaal uitval met zwaar weer. Maar ik ben verhuisd en moet opnieuw beginnen. De richting heb ik al op ca. 1 a 2 graden met Dish Pointer op 23 E in beeld. Alle adviezen zijn leuk maar ik weet pressies wat ik doe en zoek dus een simpel TFT schermpje. Eventueel haal ik een wat grotere bij de kringloop, die kosten van af € 15,00.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...