Ga naar inhoud


verandering instellingen WHATS APP


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Kreeg vanmorgen een mail van een kennis dat de instellingen van whats app gaat veranderen , Als je de instellingen niet veranderd kan iedereen in whats app je toevoegen in een andere groep in whats app , Vind het een beetje vreemd want ik heb van whats app geen bericht hierover gehad . Ben ik de enigste of is het fake nieuws of zoiets ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik heb de instelling gewijzigd naar aanleiding van

een appje van een betrouwbare bron.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @mereltje

Bedankt!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt als een kettingbrief rondgestuurd. Volgens mij klopt het ook niet. Iedereen kan je al lang aan een groep toevoegen. Zonder dat je het weet lijkt me onzin.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben ik er toch wegens die phishing pogingen al twee maanden geleden mee gestopt

als de facebook eigenaar de deuren alleen maar verder open zet in plaats van gebruikers te beschermen hoeft whatsapp niet meer voor mij

p.s.

in welke groep zou ik nu zelf willen voorkomen?

GEEN EEN

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt voor mijn werk veelvuldig gebruikt. Verschillende groepen voor alle projecten die ik doe. Het is een goede aanvulling op Teams en email.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik besef dat wel, maar er is een bijkomende problematiek voor een bedrijf / werkomgeving en dat is het archiveren van die berichten.

Communicatie moet je tussen partijen opslaan en archiveren, soms zelfs in geval van twijfel is er een bewijslast gewenst en dat mis ik.

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Psychosammie zei:

Wordt voor mijn werk veelvuldig gebruikt. Verschillende groepen voor alle projecten die ik doe. Het is een goede aanvulling op Teams en email.

Ja, totdat je iets moet terugzoeken omdat er op een project een ketser is gemaakt. Ja waar stond dat ook al weer......

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 uren geleden, Psychosammie zei:

Wordt voor mijn werk veelvuldig gebruikt. Verschillende groepen voor alle projecten die ik doe. Het is een goede aanvulling op Teams en email.

Kan ik me bij aansluiten.

Sterker nog. Zonder Whatsapp zou mijn werk bijna niet te doen zijn.

Mijn instellingen stonden idd verkeerd. Bedankt voor de tip 👍

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mojo zei:

Ja, totdat je iets moet terugzoeken omdat er op een project een ketser is gemaakt. Ja waar stond dat ook al weer......

 

Nee, dat soort dingen doe je niet met WhatsApp. Maar wel even aan het team vragen of we om 16:00 uur even kunnen videobellen. Of melden dat je wat later in de call komt. Verzenden van werk gerelateerde zaken is uiteraard niet toegestaan. Daar hebben we Teams en SharePoint voor.

 

50 minuten geleden, Matchless zei:

Mijn instellingen stonden idd verkeerd.

 

Ben wel benieuwd of iemand jou nog kan toevoegen aan een groep. Ik heb 1500 collega's en die staan niet allemaal in mijn contacten (en omgekeerd).

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

"Ben wel benieuwd of iemand jou nog kan toevoegen aan een groep. Ik heb 1500 collega's en die staan niet allemaal in mijn contacten (en omgekeerd). "

 

Alsjeblief niet 🤪

Ik heb er al genoeg mensen die ik moet aansturen. Heb ik echt niet nog een groep nodig 😋

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...