Ga naar inhoud


VU duo 2 vervangen


alfred de witt
Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Uiteraard garantie, maar het mainboard is niet meer leverbaar. Ze boden de Duo4Kse aan als vervanger, maar die mist een tunerslot… Nog steeds bezig…

 

ja, je hebt dan recht op koopontbinding, en je aankoop bedrag terug.......maar de prijzen zijn nu sky high voor een nieuwe ultimo 4k

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoor aankomende week of ik via de Duitse hoofdimporteur toch iets geregeld krijg… Fingers crossed…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mimisiku zei:

Hoor aankomende week of ik via de Duitse hoofdimporteur toch iets geregeld krijg…

 

Volgens mij heb je niets te maken met die Duitse hoofdimporteur. 

Je moet je leverancier, waar je de box gekocht heeft, aan zijn (of haar) staart trekken. Immers, daar heb je een koopovereenkomst mee gesloten, en die geeft je garantie. Je leverancier is wettelijk gezien je enige aanspreekpunt.  En wat die leverancier dan regelt met die Duitse hoofdimporteur, is niet jouw pakkie an. 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar niets is gaat de koning te voet.

Zijn leverancier heeft een vervangende ontvanger aangeboden, het origineel is niet meer leverbaar.

Je kan ook de koop ontbinden, maar daar heb je nog steeds geen nieuwe ontvanger mee.

 

Wanneer ik het goed begrijp, kijkt nu de hoofdimporteur of die nog ergens een nieuwe ontvanger heeft staan.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, joker55 zei:

Je leverancier is wettelijk gezien je enige aanspreekpunt. 

ijzer met handen breken is een krachtpatser actie.

En een vervanging vinden voor een DUO2 ook. Echter je kan ook op een ander merk uitkomen als je een vervanging zoekt waar Vu+ niet beschikbaar is.

De Dreambox 920 UHD is niet eens zo duur als je het vergelijkt en een waardige concurrent van de DUO4K.

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Mimisiku

 Check

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

Ziggo, HD+ 

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Wat wil je daarmee zeggen? Ik heb nu (vanwege de defecte VU+Ultimo4K) een DM920 gekocht die de VU+Ultimo4K vervangt… Gewoon om het actueel te houden..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is wat ik wilde zeggen, omdat @Tonskidutch die als vervanging opperde.

 

Verder hoop ik dat de hoofdimporteur nog een vervangende Vu+ voor je kan vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik heb natuurlijk geen Duo2 (nooit gehad). Ik had een DM8000 in gebruik en die is door de VU+Ultimo4K vervangen (en die weer door de DM920)…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

ijzer met handen breken is een krachtpatser actie.

En een vervanging vinden voor een DUO2 ook. Echter je kan ook op een ander merk uitkomen als je een vervanging zoekt waar Vu+ niet beschikbaar is.

De Dreambox 920 UHD is niet eens zo duur als je het vergelijkt en een waardige concurrent van de DUO4K.

ik weet niet precies waarom Mimisiku nu een vervanger voor een DUO2 moet zoeken, hij heeft (had) een ULTIMO 4K, en die is defect geraakt, total loss, in de garantietijd. Dan zijn er 2 opties:

- de leverancier waar hij hem gekocht heeft, biedt een nieuwe aan.

- mocht dit onmogelijk zijn, dan de koopovereenkomst ontbinden en geld terug.

 

ik zelf zou mijn geld terug willen, je hebt er geen andere voor, klopt, maar dan kan je zelf rustig kijken wat je er voor terug koopt.

 

Een een Dreambox 920 UHD is bij lange na geen vergelijkbare vervanger..... je mist een derde tunerslot.

 

 

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij heeft net een splinternieuwe ULTIMO 4K ontvangen van de hoofdimporteur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, ceesv zei:

Hij heeft net een splinternieuwe ULTIMO 4K ontvangen van de hoofdimporteur.

 

woooow.  Dat noem ik nog eens goed nieuws.  Fijn hoor, gefeliciteerd Mimisiku !!!!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je lang genoeg aanhoud lukt dat best.Had het hier ook voor met een defekte duo2 en hadden altijd excuus moederbord niet beschikbaar.Heb toen een mail gestuurd naar winkel en importeur dat ik rechtsvervolging ging inzetten,koop ontbinden en 4 maand derving schuld ging vragen.2 weken later was er plots wel een nieuwe beschikbaar. Weet ook niet zo direkt een vervanger voor de Ultimo ook met dezelfde specs en ik hou ook van dat schermpje . Heb hier een prima octagon 4K staan : prachtig machien maar mist toch wat (en zeker die verwisselbare slots)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet eens hoeven ‘dreigen’. Ben alleen beleefd standvastig gebleven.. Mag de leveranciers hier uiteraard niet noemen, maar het zijn wel de betere (koop er al jaren) en altijd prima service. Goed: kost iets meer, maar het loont!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...