Ga naar inhoud


VU duo 2 vervangen


alfred de witt
Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn VU duo 2 gaan vervangen voor een Vu ontvanger waar ook een kabel tuner in moet komen te zitten en daarnaast moet ik een ingang hebben voor een draaibare offset schotel en 2 ingangen voor mijn vast T90 schotel. Ik zocht naar de Ultimo maar die is overla uitverkocht en lijkt niet meer leverbaar. Zijn er nog andere mogelijkheden voor deze configuratie ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Dan blijft de VU+Duo4Kse alleen over… Meer levert VU+ niet… Een DVB-C FBC en een DVB-S2X FBC tuner erin…

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je moet nog een ultimo kunnen scoren

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ultimo’s zat te krijgen.. De Ultimo4K is een ander verhaal :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Mimisiku zei:

Dan blijft de VU+Duo4Kse alleen over… Meer levert VU+ niet… Een DVB-C FBC en een DVB-S2X FBC tuner erin…

 

Dan kom ik toch 1 satelliettuner te kort want ik heb nu 3 satelliet kabels maar k ken de specificaties van de losse tuners niet. Ik wil overigens een 4k tuner.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zal je hooguit gebruikt kunnen scoren. En dan zal deze meestal met één of hooguit met twee FBC tuners uitgerust zijn. De behoefte zoals jij die hebt zal niet bij veel gebruikers te vinden zijn vermoed ik. Of er nog een nieuwe te scoren is zal van de factor ‘geluk’ afhankelijk zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat er nog ergens een op de plank staat. 😉

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Losse FBC tuners of een twin S2x tuner zal je er dan mogelijk nog los bij moeten aanschaffen. En dan wordt het, áls je er al aan kunt komen, een prijzig projectje. Ik kan mij, mede gezien de schaarste + kwaliteit van de Ultimo 4K niet voorstellen dat je deze voor een ‘appel en een ei’ zult kunnen krijgen. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gehinderd door enige kennis, maar zie wel een Solo 4k op *****staan. Kan dat ook? Of een nieuwe Ultimo 4K in Frankrijk op ********.com

Maar wel 687 Euro.

Ik ben iig super blij dat ik tweede hands een paar jaar geleden een Ultimo 4K gescoord heb op *******. Wat een super toestel !

 

Uit onze huisregels:

2. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je op geen enkele wijze reclame maken

Op sat4all.com is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links of verwijzingen naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link of verwijzing in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PB "spammen" van leden en in het bijzonder het versturen van PB's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie op onze 2ehands pagina, maar dan wel met inachtneming van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via privéberichten!

aangepast door ceesv
Reclame verwijderd!

VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mijn excuses, heb in eerst instantie een naam van een verkoopsite genoemd en die reactie is terecht niet geplaatst, vandaar nu mijn aangepaste reactie.
 
Niet gehinderd door enige kennis, maar zie soms wel eens een Solo 4k ergens te koop staan. Kan dat ook? Of een nieuwe Ultimo 4K in Frankrijk, maar wel bijna 700 Euro.

Ik ben iig super blij dat ik tweedehands een paar jaar geleden een Ultimo 4K gescoord heb.  Wat een super toestel !

 

VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Pedblu zei:

Niet gehinderd door enige kennis, maar zie soms wel eens een Solo 4k ergens te koop staan.

voor wat het waard is,

je moet gewoon eens op die desbetreffende webshop het product in je warenkorfje doen en dan zie je de stappen volgend, dat die niet leverbaar is!

misschien neem je dan een ander model uit die webshop dat wel leverbaar is..................................!

 

ergo

klant verneukerij

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, alfred de witt zei:

Enig idee waar ik een 4k ultimo kan vinden.

 

Als je een beetje goed zoekt, kun je ze nog wel ergens nieuw kopen.  Je moet, denk ik, hiervoor wel over de grens.  In Duitsland heb je nog wel wat, aangezien de duitsers een box hebben alleen voor de FTA......ze coderen daar weinig, of je moet een betaalpakket als extra hebben.

 

Een korte zoektocht vond ik diverse zaken die on-line een Ultimo 4K te koop hebben, nieuw in doos.

ivm de strenge reclame regels kan/mak ik verder niet uitbreiden, maar goed zoeken.

Bijv een online website biedt hem aan voor € 667,33, gratis thuis bezorgd.  Wel nog de extra tuners erbij, maar dan heb je hem!

 

Zie plaatje.......links onder was ik met bestellen, maar een stap verder is je bankgegevens invullen, maar ik hoef hen niet, dus tot hier ben ik gegaan.  Naar Nl is dus 5 dagen levertijd.   Wat de douane er nog bovenop gooit, weet ik natuurlijk ook niet.

 

 

vu+ ultimo.jpg

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste Duitse webshops bieden ze nog aan met exhorbitante prijzen… Als je op de Warenkorb klikt staat er ‘zur Zeit nicht lieferbar’.. Je wordt er net zo verneukt als in Nederland….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Mimisiku zei:

De meeste Duitse webshops bieden ze nog aan met exhorbitante prijzen… Als je op de Warenkorb klikt staat er ‘zur Zeit nicht lieferbar’.. Je wordt er net zo verneukt als in Nederland…

 

Ik heb in het eerste plaatje op de rode "in den Warenkorb" geklikt, en moest mijn naw invullen......doorklikken kwam ik uit op de site, links onder in het aparte kader, en ernaasdt mijn visa kaart nummer invullen.  Hij wordt wel vanuit Frankrijk verscheept, zag ik.

tot zover ben ik gegaan, want ik hoef hem (nu) niet, al heb ik wel spijt dat ik hem 2 jaar geleden niet gekocht heb, ipv de 4K solo.

 

En de prijs, tsja, je weet net als ik dat als iets zeer schaars is, en mensen willen hem, dat dit de prijs opdrijft. Ik kijk nu niet op van € 667

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit een aantal VU+ ontvangers.. VU+SoloSE v2, VU+Zero4K (5*) en VU+Ultimo4K. De laatste heeft mijn vertrouwen een fikse deuk gegeven.. Na een jaar al total loss.. Uiteraard garantie, maar het mainboard is niet meer leverbaar. Ze boden de Duo4Kse aan als vervanger, maar die mist een tunerslot… Nog steeds bezig….

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...