Ga naar inhoud


Freeware audioprogramma gezocht zoals Wavelab, voor Win-10


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


OK, de opslag wordt op een harddisk ( HDD ) geschreven.

Dan wordt het even iets minder eenvoudig.

 

Als je een CD had die je wou kopiëren was EAC een optie.

 

Er is een programma die alles kan ( CD, DVD, BR  ).

 

Dat moet even verder per PM ............

 

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/28/2021 at 5:01 PM, Jan Ambers said:

Voor nu nog linux te beginnen ben ik te oud, ik zit al in m'n kist voor ik het ding hier lopende heb...

Wat een vooroordeel !

Voor mijn omgeving maak ik een SSD (hardeschijf) kopie (clone) van een werkende installatie, die sluit je aan op een willekeurige computer en dat werkt !

Eenvoudiger kan het niet, en in de bediening nmi veel eenvoudiger dan W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2021 om 17:53, Jan Ambers zei:

Muziek komt van satradio in wave formaat

 

je maakt het weer erg onduidelijk voor de lezers.

Satellietradio komt binnen op je satelliet receiver als mpeg2 audio formaat en dat door jou genoemde wave formaat ken ik niet, alleen WAV als terminologie maar dat ontvang je niet op normale radio via satelliet.

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Adobe Audition en net zoals bij Audacity kan daarmee rechtstreeks opgenomen worden, en wordt weggeschreven als wave, tenzij men anders ingeeft. (mp3, flac)

Hiervoor heb ik wel stereo-mix (Realtec High Definition Audio) in Windows 10 moeten activeren, dat staat standaard uit, soms zelfs afwezig (is te downloaden)

Stereo-mix wordt dan de invoer voor de opname.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds meer dan 20 jaar maak ik gebruik van audiograbber (freeware). Ik zet er mijn LP's en CD's om in MP3 of WAV , er is een verbinding met de freeb database op internet , deze herkent automatisch alle songs van je LP of CD en zet die gewoon in je lijst samen met een afbeelding ( cover ) van de LP of CD cover , mogelijkheid om een afspeellijst aan te maken , en zoveel meer.... Werkt prima onder win10.

 

https://www.audiograbber.org/

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik probeer van de side audiograbber.org, de versie audiograbber-v.183 te downloaden en word gestopt:

onvoldoende rechten en virus PUA/AGENT.FZ door AVIRA

 

Is heus virusvrij hoor , enkel zien diverse antivirus programma's het installatieprogramma dit wel als een bedreiging onder win10. Bovendien installeert het ook CCCleaner en Opera browser als je niet oplet bij het installeren.

 

Probeer even dit installatiebestand , eerst unzippen. Dan heb je geen problemen.

 

Tip : Download het bestand Dutch.lng , door rechts te klikken en te kiezen voor Opslaan als in de map C:\Program Files\Audiograbber. Stel Nederlands in onder File - Choose Language en kies Dutch.

agsetup.rar

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo,

 

Quote

Is Winamp misschien iets voor jou?

 

Klopt, super programma !

 

Via PM doe ik veel met @Jan Ambers, ik weet vervelend voor jullie 😒 , maar blij dat meerdere mensen hier op het topic mee denken 👍 , gr.

 

Zilverster.

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan Ambers,

 

 

Quote

Ben ik m'n zoektocht naar freeware die me bevalt, WavePad tegengekomen van NCHsoftware

 

 

Ze hebben op dit moment een advertentie geplaats bovenin dit topic !

 

Zoals dit er uit ziet komt mij wel bekend voor, ik heb ergens een programma die er net zo uit ziet maar met een andere naam, maar die is jaren ouder.

Heel gemakkelijk, knippen en plakken en je opslaan kan je ook nog bepalen, Wave, MP3 enz.

 

In de meeste gevallen heeft freeware niet alle opties die het programma heeft, wil je meer dan moet je er wel voor betalen.

 

Je bent nu geholpen, veel plezier, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...