Noordzee Geplaatst: gisteren om 19:21 Geplaatst: gisteren om 19:21 23 uren geleden, Mojo zei: Voor wat het waard is: Vu+ Solo SE v2 werkt de CI+ ook mbv CI+ helper. Alleen jammer dat de Solo geen H.265 ondersteund ☹️ Dus dan geen ontvangst van Digitenne lijkt me. Dan komt die niet op het lijstje. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
kees321 Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Nou ja, wel ontvangst maar geen beeld, mogelijk wel geluid, maar dat hangt er van af. Maar, met een computer kun je dan de stream of opname wel bekijken, weet ik uit ervaring. Dat zal met de gecodeerde zenders dan ook wel kunnen.
Mojo Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) 10 uren geleden, Noordzee zei: Dus dan geen ontvangst van Digitenne lijkt me. Dan komt die niet op het lijstje. Enkel geluid op de gecodeerde kanalen. Maar de USB turbo tuner werkt dus wel correct voor Digitenne dus even uitzoeken waarom het op de Vu+ Zero 4K DVB-S2 niet wil werken 14 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden De VU+Zero v1 kent geen HEVC! De VU+Zero v2 wel…… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mojo Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 2 uren geleden, Mimisiku zei: De VU+Zero v1 kent geen HEVC! De VU+Zero v2 wel…… Ik heb het over de 4K versie. Had ik niet duidelijk vermeld zag ik. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen