Ga naar inhoud


KPN gaat CI+ module leveren bij Digitenne.


HG5812

Aanbevolen berichten


Tuner op RTL4 gezet (servicereferentie aangepast)

CI+ wordt geïnstalleerd en blijft op onderstaande melding hangen.

image.png.5361d2f65cbaf133f3c8ae5d40db5c2a.png

 

In het CI menu  of Pineas onder Irdeto CA status --> services

image.png.097e80f22f6951987737957c86bdadc3.png

 

Op zowel de EMM service als de Descramble service dezelfde melding

image.png.8a0b48e480b12af6f4d692b7a99b150c.png

 

Dit nagevraagd bij Mimisiku hoe hij het dan werkend heeft gekregen. Gewoon een simpele vraag welke image word niet beantwoord.

Tot zover het bedankje dan voor het lenen en mogen testen.

Helpen werkt schijnbaar maar een kant op en ik zet er dan ook dikke vraagtekens bij dat het bij Mimisiku wel heeft gewerkt.

 

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MojoiDat is nu niet aardig.. Ik help meer mensen met hun box en ben niet 24/7 beschikbaar. De kanaalreferenties moet je even aanpassen. Officieel zijn die EEEE0000, maar Dream leest ze anders in….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2023 om 20:06, Mimisiku zei:

@MojoiDat is nu niet aardig.. Ik help meer mensen met hun box en ben niet 24/7 beschikbaar. De kanaalreferenties moet je even aanpassen. Officieel zijn die EEEE0000, maar Dream leest ze anders in….

Kanaalreferenties heb ik aangepast. Ook de zenderlijst uit de DM920 (daar word de referentie EEEE0000 ingelezen) naar de DM525 gestuurd. Toch raar dat het niet wil werken.

Dream image erop, Pineas. No go 😵

 

Zal binnenkort eens Dream Elite testen

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 12-10-2021 om 19:15, HG5812 zei:

Hallo.

 

Volgens een bericht op Totaal TV gaat KPN met ingang van het eerste kwartaal 2022 een CI+ module met inwendige virtuele smartcard op huurbasis aanbieden bij Digitenne.

Er zullen geen restricties zijn wat het opnemen betreft.

 

Volgens mij is dat niet geëffectueerd, inmiddels krijgt iedereen slecht werkende android tv box strot afgeduwd. Je bent beter af met een firestick

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

Volgens een bericht op Totaal TV gaat KPN met ingang van het eerste kwartaal 2022 een CI+ module met inwendige virtuele smartcard op huurbasis aanbieden bij Digitenne.

Er zullen geen restricties zijn wat het opnemen betreft.

 

Op 23-5-2023 om 23:00, rudolfdebeer zei:

Volgens mij is dat niet geëffectueerd, inmiddels krijgt iedereen slecht werkende android tv box strot afgeduwd. Je bent beter af met een firestick

 

@rudolfdebeer

 

Je haalt twee zaken door elkaar. Bij Digitenne heb je wel degelijk een CI+-module. Bij mij thuis heb ik die al ruim een jaar lang in gebruik............

 

Daarnaast heeft KPN ook Interactieve TV : De officiële naam van het huidige product is KPN TV+.  En zo slecht is die box nu ook weer niet.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hallo,

 

Ik lees ergens dat CI helper ook certificaten installeert? De plugin werkt prima ik kan zenders/providers toewijzen aan de KPN Digitenne CI, maar verder niks. Ik gebruik een VU+ Duo 4K SE met OpenPLI 8.3 laatste versie. Kan iemand helpen? 

 

Bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bobbibob zei:

hallo,

 

Ik lees ergens dat CI helper ook certificaten installeert? De plugin werkt prima ik kan zenders/providers toewijzen aan de KPN Digitenne CI, maar verder niks. Ik gebruik een VU+ Duo 4K SE met OpenPLI 8.3 laatste versie. Kan iemand helpen? 

 

Bob

Misschien dat @Mimisiku dit project nog een keer mee op wil pakken. Op mijn medewerking kun je rekenen

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem. Zit alleen met een ernstig zieke vrouw waardoor de hobby momenteel helemaal stil ligt. Vrouwlief heeft nu mijn tijd volledig in beheer: ziekenhuis-chemo-nazorg en algehele dagelijkse zorg. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...