Ga naar inhoud


IPTV illegaal opgerold


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

https://www.digitalfernsehen.de/news/medien-news/maerkte/sky-inhalte-illegal-angeboten-pay-tv-piraten-gefasst-580882/

 

Quote

Het centraal bureau voor internet- en computercriminaliteit (Cybercrime) van het openbaar ministerie van Osnabrück en de cybercriminaliteitsexperts van de centrale recherche van Osnabrück (ZKI) zijn erin geslaagd een illegaal betaaltelevisie-internetplatform een zware slag toe te brengen. Met name Sky content werd daar aangeboden. Gebruikers van het illegale aanbod dreigen nu ook in de problemen te komen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

bron digital fernsehen

 

met als waarschuwing in het artikel dat =>

 

Quote

Maar ook klanten van dergelijke illegale platforms blijven niet ongestraft. Ze worden ook onderzocht door de politie.

bron digital fernsehen

 

Dus bekijk je aanbiedingen die je in de brievenbus krijgt over dat servertje maar eens heel nauwkeurig.

sterkte :grin:

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je gaat voorbij aan de 2 kanten van zo een illegaal vergrijp.

Naast de strafrechtelijke kant van het delict is er ook nog een geleden schade die de provider via burgerlijk recht kan verhalen.

 

Je zal niet de eerste zijn die bij monde van een advocaten bureau een dikke rekening gepresenteerd krijgt, ook in Nederland.

 

Verder is en blijft zo een illegaal abonnement een misdrijf,  heling van gestolen goed.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal @ ceesv ik ga er ook helemaal niet aan voorbij en praat het zeker niet goed.

 

Maar procederen in een ander land gaat niet zo eenvoudig zeker niet voor zoiets kan allemaal een vergrijp zijn maar er zijn echt belangrijke "cases" waar overheden enz. zich druk om maken die liggen hier toch echt niet wakker van of een CD en consorten centen mislopen.

 

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat staat te bezien, soms worden de winsten uit zulke ondernemingen gebuikt om nog veel crimineler projecten te financieren, en dan heeft het zeker zin hiertegen op te treden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Je zal niet de eerste zijn die bij monde van een advocaten bureau een dikke rekening gepresenteerd krijgt, ook in Nederland.

 

Verder is en blijft zo een illegaal abonnement een misdrijf,  heling van gestolen goed.

 

Ik denk niet dat er een advocaten bureau aan je deur zou staan als je in Rusland woont.😁

Maar hier in het feed forum gedeelte heeft wel één lid toestemming van deze site om gecodeerde feeds met afbeeldingen te plaatsen.

Dat noem ik ook heling van gestolen goed, beelden waar die geen rechten heeft voor betaald.

En niet beginnen voor educative doeleinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat kan je herkennen aan de afbeelding?

 

Maar je bent zelf verantwoordelijkheid voor de beelden die je hier plaatst.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://stichtingbrein.nl/brein-loopt-mee-bij-controles-op-verkoop-illegale-iptv/

ofschoon al een ouder bericht, BREIN is er dagelijks mee bezig

 

Maar

15 uren geleden, ton68 zei:

waar overheden enz. zich druk om maken die liggen hier toch echt niet wakker van

je zal maar een internationaal incasso bureau achter je vodden hebben aanzitten of "bij verstek" veroordeeld in Duitsland

weet je wat dat betekend?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom dokken voor zenders waarvan sommige zelfs legaal gratis te bekijken zijn ,

wel rekening houdend met een eventuele de geo-locatie !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...