Ga naar inhoud


canal+app storing


Napaka

Aanbevolen berichten

Sinds een week of 2 heb ik plotseling stilstaand beeld als ik via de app kijk op ned 1-2-3 andere zenders blijven gewoon doorlopen. Als ik overschakel naar de box loopt alles gewoon door.  Heb de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Dit gebeurd zowel op de tv in de woonkamer als in de slaapkamer. Beiden android smart toestellen van verschillende merken.  Internet profider is T.mobile thuis 100. Ra ra wat kan dit zijn ?????

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een goede ontvangst via de CD app valt en staat met de kwaliteit van je interne WiFi netwerk.

Je kunt nog zo’n goede aanvoer Internet hebben maar als jouw router, TV’s of de lokale omstandigheden niet helemaal meewerken dan kunnen de meest  onverwachte storingen optreden.

Normaliter zou je zeggen dat als NPO 1-2-3 stil blijven staan dan zouden ook de overige zenders dit moeten doen maar het kan zomaar.

 

Ikzelf gebruik de CD app hier in Spanje en ook thuis in NL heel veel en dat m.n. om sport op NPO te kijken en ik heb nooit enig probleem ondervonden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een verstoring van de kant van CD zou zijn dan zouden er meer gebruikers hier last van moeten hebben en zoals al door mij is aangehaald heb ik in de laatste 14 dagen geen hinder met de CD app ondervonden bij het kijken van NPO 1-2-3.

Dus het is geen generiek probleem want naar mijn bescheiden mening kan dit probleem niet selectief per gebruiker optreden.

 

Of WiFi of bekabeld wel of geen invloed op de gemelde storing heeft durf ik niet te zeggen want daarvoor is er te weinig van het probleem bekend.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste ieder bedankt voor het mee denken.  Ik heb 1 van de tv toestellen verandert, wifi uit en via een lan verbinding aangesloten. Op dit toestel zijn dan geen problemen met de CD app. Het zal dan liggen aan mijn wifi. Ga veranderen van provider en wacht dan af hoe het gaat worden.

Fijne feestdagen allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2021 om 11:37, Napaka zei:

...Ga veranderen van provider en wacht dan af hoe het gaat worden...

 

Ik denk niet dat een provider daar iets mee te maken heeft. Het moet een wifi instelling zijn op je router.

Kijk hier eens naar: https://routerguide.net/how-to-adjust-optimal-wmm-settings-improving-wireless-network-speed/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...