Ga naar inhoud


Eleven Sport 1 - 3 verdwijnen vanaf 15 januari 2022 uit het zenderaanbod en andere wijzigingen


PLsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De 3 zenders Eleven Pro van de Jupiler Pro League blijven (voorlopig?), de andere 3 zenders met het internationaal aanbod zijn verdwenen. 

 

Al nieuws over het verdwijnen van Boomerang en Cartoon Netwerk op 31/01? Behoudens vergissing werd dit nog niet in een nieuwsbrief van TVV vermeld, blijkbaar wel al aan CD klanten. En welke zenders krijgen we erbij? 5 zenders minder en één slechte erbij tot nu toe... 

Edit: blijkbaar is Fr2 nu via de app beschikbaar...? 

aangepast door Saterke

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt er hoogstwaarschijnlijk een paar Oostblokzenders voor terug zonder ondertiteling en waar je absoluut niets aan hebt. Alles om te zorgen dat mensen niet reclameren of afhaken... Kijk maar wat is gebeurd na het verdwijnen van Discovery en Co...

Filmbox, Fightbox, Docubox HD in verkorte SD kwaliteit..  

 

Heb CD afgezegd. Ziggo kabel biedt meer zenders (en mijn vrouw zweert bij TLC dus ik heb geen keus)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, el renegade zei:

Wat ik niet begrijp is dat ze zouden stoppen op 15 januari en ze nu nog op 30 eleven pro hebben en op 31+32 via internet.

Op de website beloven ze ook nog steeds de zenders als je een abonnement wilt kiezen.

  De Eleven Sports zenders (op programma plaats 76..80) hadden ik dacht een looptijd van 36 maanden (dit was vanaf het begin duidelijk). 

TVV heeft niet verlengt en daarmee is de kous af. 

De Eleven Sports Pro zijn enkel voor de uitzend rechten van de belgische competitie en loopt nog wel een paar jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2021 om 16:26, PLsat zei:

 

De 3 Pro League-zenders blijven in jouw standaard tv-abonnement. Zo kijk je naar al jouw favoriete matchen van het Belgisch voetbal bij TV VLAANDEREN.

Ik zie nu net dat in de 1e topic onderaan het volgende in witte letters staat en onleesbaar is: De 3 pro league zender blijven in jouw standaard abonnement. Zo kijk je naar al jouw favoriete matchen van het Belgische voetbal bij TV VLAANDEREN.

 

Ik dacht dat ze met pro league 1+2+3 alle zenders bedoelden. Dat valt dan weer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even navragen aan de TVV-klanten en niet aan de CD-klanten: ik krijg alle nieuwsbrieven maar in geen enkele stond er mijn inziens iets vermeld over het verdwijnen van Boomerang en CN op 31/01, da's over 2 dagen. 

Bovenstaand bericht i.v.m. reply kinderprogramma's lijkt dit wel te bevestigen (als deels vervanging). 

Maar wie is officieel bij TVV op de hoogte gebracht? 

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die keys zou ik geen €800 tot €2000 neertellen. Zo geweldig zijn die zenders niet… Feitelijk betaal je om verplicht reclame te zien met een vleugje programmering…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit de CD-rubriek:

"Zenderwijziging:

Per 31 januari verdwijnen de zenders Cartoon Network en Boomerang."

Leuk voor de TVV-klanten, hier net nog beeld, ook via de app en aangezien geen reactie op vorige post denk ik dat we bij TVV ook geen bericht over het verdwijnen van deze zenders hebben gehad. Gek dat dezelfde zenders bij CD verdwenen zijn. 

Ofwel is TVV is iets later met het uitschakelen ofwel klopte bovenstaand nieuwtje niet. Hoe zit het nu in elkaar? 

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...