Ga naar inhoud


Zeer efficiënt medicijn tegen Corona gevonden


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Beste vrienden. 

 

Ik ben op dit moment in Zakopane, Polen. 

Aldaar werd mij aanbevolen het medicijn 💊 tegen Corona onder op de foto te kopen. 

Vooral voor de vaccinatie-weigeraars. 

Je moet er 's morgens vroeg al mee beginnen en dan over de hele dag doordrinken. 

Het beste gelijk uit de fles. 

Als bijwerking voel je je dan wel wat lullig maar dat moet je er voor over hebben. 

Een hele fles per 24 uur is voldoende. 

Het koopbonnetje van de fles goed bewaren, fotograferen en in de Corona App downloaden. Voor het geval er naar gevraagd wordt. 

 

1640944726779.png

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij die eigen-stook van m'n vriend moesten ze echt niet groter zijn. Overigens wel de lekkerste die ik ooit gedronken heb en ik heb er een paar maal een fles van gekregen. En een hele serie varianten elders geprobeerd maar niets kon er ook maar een beetje aan tippen.

Laatst had m'n lief nog een fles Slivo uit Duitsland meegenomen, maar sjongejonge wat een bocht. Eén slok was veel meer dan genoeg.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kregen het aangeboden toen we in ons hotel incheckten als welkoms drankje. 

Ik heb er misschien 3-4 druppels aan genipt en toen dacht ik al dat er een gat in mijn tong gebrand was. 

Sjonge wat een sterk spul. 

Niks voor mij. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat ik het percentage bij de slivo van m'n vriend niet weet, maar het brandde niet en was meer dan 40%. Super lekker.

Doet me denken aan de keer dat ik bij wijlen m'n toen inmiddels ietwat demente moe een wijntje nam. Vertrouwde de kleur niet, was een beetje rosé maar toch niet helemaal, dus nipte voorzichtig.

Had ze 80% Strohrum in een wijnfles gedaan..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, Slivovitsj of Sliwowitzka op zijn Pools
Wikipedia:
Slivovitsj is een brandewijn gedestilleerd uit gefermenteerde pruimen zoals deze gestookt wordt in Midden-Europa en op de Balkan. In Servië is slivovitsj de nationale drank en bevat ongeveer 47% alcohol. Het is daar vrij gebruikelijk om 's ochtends een slivovitsj te drinken. De pruimenbrandewijn wordt ook als een nationale drank beschouwd in Moravië en Tsjechië; veel inwoners maken hun slivovitsj zelf door pruimen te fermenteren en naar distilleerderijen te brengen, die overal te vinden zijn. Deze huisgedestilleerde slivovitsj heeft een alcoholpercentage van 52%, in Moravië en in Tsjechië meestal nog meer.

 

Dat heb ik vroeger maar genoeg gedronken toen ik jaarlijks naar de Balkan ging en nam voldoende flessen mee naar Nederland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor op de intensive care

https://www.alletop10lijstjes.nl/10-sterkste-dranken-met-het-hoogste-alcoholpercentage/

zonder verdunning puur drinken is af te raden alhoewel ik zo'n Chartreuse in een vingerdopje wel erg op prijs stel na een winterse wandeling

 

niet te dicht bij de open haard gaan staan 😈

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...