Ga naar inhoud


MTV 00s gaat niet open via satelliet


astro iris

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik weet niet of de tv voorziet in het met de hand ingeven van de pid's, anders is dat een oplossing.

 

Lang kijken en luisteren naar deze zender houd ik niet vol, wat een kabaal.:ph34r:

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee die kan ik niet zelf veranderen, trouwens de rechten naar de kaart sturen leverde ook niks op, nog steeds geen beeld. En ja ceesv is ook niet echt mijn ding die zender, maar ik wilde uit nieuwsgierigheid eens weten waar de fout zou kunnen liggen. Zal dus de tv zijn die ergens iets niet kan of wil inlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Naar mijn inschatting zal de tv deze zender niet of niet goed in het zender geheugen plaatsen.

Soms komt dit doordat oude informatie over deze zender voorkomt dat die opnieuw opgeslagen wordt.

Heb je al wel een keer de ontvanger compleet uitgeschakeld en de netstekker getrokken?

 

Je kan nog een ding proberen, een factory reset maken, dan wordt alles gewist, en daarna alles weer opnieuw configureren en inlezen.

Je dient dan wel handig genoeg te zijn om alles weer opnieuw in te stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Old Satterhand zei:

 

Ik doel op de combinatie van die verschillende providers op 1 ECM pid.

Normaal is er voor elk een eigen ECM pid

 

Hey, dat is grappig.  Normaal zijn de ECM pids voor seca en nagra gelijk voor de M7 providers maar dat is hier ook niet het geval.  

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Codx zei:

 

Hey, dat is grappig.  Normaal zijn de ECM pids voor seca en nagra gelijk voor de M7 providers maar dat is hier ook niet het geval.  

 

Goed opgemerkt! Dat was me nog niet opgevallen. Maar ik hou me normaal nooit bezig met coderingen, dus wist ik eigenlijk niet dat die ECM-pids voor seca en nagra bij CD gecombineerd waren. Lijkt me meer jouw ding, gezien je nickname.

 

Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou opinie inzake die ongelofelijke hoeveelheid verschillende coderingen op 1 service.

MTV 00s spant de kroon met 18 vermeldingen, waarbij ze dus die seca provids gecombineerd hebben, dus het zijn er eigenlijk 21.

MTV 80s doet het met 19 coderingen nog wel bij de TS.

 

 

 

aangepast door Old Satterhand
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die 21 hebben bij ts ook gewerkt totdat hij zijn zenderlijst ging updaten.

 

Het probleem zal de tv zijn die deze zender niet juist wil opslaan.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur terug, ceesv zei:

Die 21 hebben bij ts ook gewerkt totdat hij zijn zenderlijst ging updaten.

 

Zou kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat hij de zender pas heeft gevonden na de update van de zenderlijst.

Volgens een bericht van de vrije vries van 2 augustus is toen pas die zender er bij gekomen.

Hij geeft ook aan niet van de muziek te houden.

21 uren geleden, astro iris zei:

En ja ceesv is ook niet echt mijn ding die zender, maar ik wilde uit nieuwsgierigheid eens weten waar de fout zou kunnen liggen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Old Satterhand zei:

Goed opgemerkt! Dat was me nog niet opgevallen. Maar ik hou me normaal nooit bezig met coderingen, dus wist ik eigenlijk niet dat die ECM-pids voor seca en nagra bij CD gecombineerd waren. Lijkt me meer jouw ding, gezien je nickname.

 

ik heb helaas even weinig tijd om alles  te testen, daarom ook niet op andere dingen gereageerd. Maar komt allemaal goed

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oh, dat kon ik niet uit de tekst halen.

Er werd geproken over een update en dat die zender niet open ging.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender stond in mijn lijst, maar gaf gecodeerd aan. Toen ik eens mijn lijst overliep , zag ik dat die zender deel uitmaakte van mijn abonnement. maar doordat hij steeds gecodeerd aangaf, heb ik eens een update gedaan. De rest van het verhaal ken je. Oh ja trouwens nog zo'n raar geval gevonden , de zender Boomerang op de 11739V . Als ik de transponder inlaad dan staat alleen de CS versie in de lijst. 

Ps, net gelezen dat bij TVV Boomerang niet meer in de lijst staat, zal waarschijnlijk bij CD ook zo zijn.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, astro iris zei:

...en is inderdaad een coderingsprobleem...

 

Dit vastgesteld hebbende zou je moeten denken dat de Common interface wellicht de schuldige is?

Ik kan je niet verder helpen op dit gebied, maar misschien zijn er andere forumleden die dit voor je kunnen testen.

 

Dus volgt de logische vraag: Welke CI gebruik je in je TV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...