Ga naar inhoud


Wie kijkt er naar de SuperBowl vannacht?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

De Cincinnatie Bengals tegen de Los Angeles Rams.

30 seconden reklame kost € 6.000.000

 

Live te zien in FreeTV van PRO7. Begint om 22h55

 

Voor mij wel leuk om te zien omdat in het SoFi Stadion een gigantisch 360° display hangt dat gevoed wordt door apparatuur van Ross (dashboard).

David Ross, de zoon van de origenele oprichter John Ross is daar erg trots op. Hij is nu al enkele dagen in Los Angeles.

Ik heb 6 jaar voor Ross Video gewerkt en toen stond Dashboard nog in de kinderschoenen.

 

https://ottawa.ctvnews.ca/ottawa-s-ross-video-is-going-to-the-super-bowl-1.5774987

 

 

SoFi Ross Video

 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat vanavond live en FTA op BBC One HD.

 

Start om 22h30

 

https://www.bbc.co.uk/programmes/m0014jgr

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ongetwijferd een Ferguson.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, D.Quijote zei:

De "Halftime" show kan je vergeten, niets voor mij.

 

Nou...die zal ik niet zeker niet vergeten. Godsallemachtig wat een show. Een 4 uur durend spektakel der superlatieven.

Die Amerikanen weten wel hoe je zo´n show in elkaar zet. Alles wel een hoop kitsch..maar toch wel leuk.

Ik vond het de moeite waard en ben er voor op mijn werk gebleven waar we de orginele NBC feed in 4K hebben gezien met een paar collega´s in mijn bureau.

De Los Angeles Rams hebben gewonnen in eigen stadion en publiek.

Zo...en nu gaat IJzerbout wat slapen ...😂 😂

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat in jammer vond aan de half time show was dat er toch wel 50% (of meer!) niet live gezongen werd, en de muzikanten niet eens hun best deden om het echt te laten lijken.... Eminem was erg goed in de show echter. (Hij is naar mijn mening toch wel de beste rapper die ik ken...)

Ik was de underdog "Bengals" aan het supporten, maar de Rams hebben verdiend gewonnen ..!

 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...