Ga naar inhoud


SOLAR OP DAK


formulerfs

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Tja super scherpe prijzen noemen maar er dan bij zetten dat je ze niet kan leveren, zo kan ik leuke aanbiedingen maken.

mercedes.jpg.bf8f58dd4713eba1515a15fcf0df1542.jpg

Nu de allernieuwste model Mercedes  AMG GTR PRO met slechts 8000Km op de teller 585 PK  en een verbruik van 1 op 22,5

normaal € 235.000,00 nu voor € 112.000,00

Helaas is deze al verkocht en we kunnen niet aangeven wanneer dit model en uitvoering weer beschikbaar is. 

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk verhaal, maar toch even een antword. Via de fabrikant is de duurdere iq7 + blijkbaar wel te leveren voor 145 euro inc btw

 

https://store.enphase.com/storefront/nl-nl/catalog/product/view/id/304/s/iq7plus-micro-omvormer/

 

Als je in de huidige tijden dus niet heel goed zelf je onderzoek doet dan heb je kans dat je bijna het dubbele betaald :( Ik begin een grondige hekel aan al die teringsmoesjes zoals corona, energiecrisis, chiptekort etc te krijgen, heel vaak dus gewoon ordinaire oplichters aan het werk.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is dus ook al 35 euro duurder dan wat je eerder gevonden had.

Maar inderdaad loont zoeken, ga maar een kijken wat een nieuwe CV ketel kost, die is bij de fabrikant ook duurder dan bij veel andere aanbieders en dan krijg je er ook nog een gratis thermostaat bij en wordt hij gratis thuis bezorgd.

Ik heb zelf een groothandel van CV ketels ed. als klant en die zegt zelf "een CV ketel moet je niet bij ons kopen, wij kunnen met geen mogelijkheid tegen de prijzen van on-line winkels aan".

 

Maar de leverancier waar ik ze gevonden had is zo ongeveer de grootste technische groothandel in Nederland, meestal niet de goedkoopste maar kunnen wel vaak alles de volgende dag leveren en het bezorgen kost vaak slechts iets van 40 of 50 cent.

Heb je de tijd dan kun je rustig ergens anders bestellen, heb je het de volgende dag nodig dan moet je overwegen; betaal ik meer en kan ik door of moet ik stoppen met de klus en ga later weer verder als de spullen er zijn (kost ook geld)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sommige Produkten worden op dit moment per maand 10% duurder, je kan spreken van dagprijzen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom schreef ik al eens eerder dat voorraad houden op dit moment geen kostenpost is (als je er tenminste zelf het geld er voor hebt) maar vaak geld oplevert.

Kijk maar eens bijv. naar de prijzen van camera's.

Maar dat is ook de reden waarom wij in onze aanbiedingen de prijs nog maar voor 14 dagen vastleggen en dat de prijs daarna opnieuw berekend wordt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...