Ga naar inhoud


Stikstof


ceesv

Aanbevolen berichten


Rutte was vandaag ook de enige die met een big smile energiek over het Binnenhof liep. Viel iedereen op. (Was op NPO, niet mijn woorden.)

Alles liep natuurlijk volgens zijn plan. Zijn bommetje had gewerkt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Eduard07 zei:

Rutte was vandaag ook de enige die met een big smile energiek over het Binnenhof liep. Viel iedereen op. (Was op NPO, niet mijn woorden.)

Alles liep natuurlijk volgens zijn plan. Zijn bommetje had gewerkt.

Inderdaad.

 

Hij kan nu tegen de achterban zeggen “ ik heb woord gehouden”

 

de vvd spint hier zeker gaten mee


het uitsluiten is gister ook al begonnen 

 

er worden nu al op voorhand partijen uitgesloten door de vvd.

 

arrogantie ten top

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het op Rutte 5, 6 en 7. Waarbij weinig tot niets positief verandert voor de bevolking en het zwart lakken en de geheugenstoornis nog grote re hoogten bereiken.

Tenzij Omtzigt en Leijten samen een partij starten. Dan zou het best weer beter kunnen gaan met Nederland en de politiek.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

net zoals belgie is nederland dus een dictatuur geworden van graaipolitici die niet verkozen zijn.Tijd voor een oostenrijks model die de rijkste zijn in europa momenteel met een degelijk asielbeleid en sociale zekerheid voor eigen volk en niet voor de profiteurs.

Maar dit heeft niks meer met het totaal vertekende europese droombeleid te maken gedirigeerd door onbekwame zakkenvullende politici.Haal ze allemaal eens uit de beheerraden en het zal heel wat anders zijn.

aangepast door bellejt
  • Bedankt 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar stikstof, de vorming van de politiek vindt over 4 maanden plaats in het stemhokje.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stikstofcrisis_in_Nederland#Effecten_van_stikstofverbindingen

 

Een hele hoop informatie kun je er lezen betreffende de stikstofcrisis, niet dat het vergeten wordt waarover het eigenlijk gaat.

 

Als ik 's nachts wakker word van de binnenscheepvaart op het Koning Albert Kanaal (gelegen op Belgisch grondgebied) dat voor de helft rondom Maastricht loopt denk ik meteen terug aan afgelopen zomer 2020 toen ik via het jaagpad eens erlangs ging wandelen en helaas startte zo'n schip de dieselmotoren en vertrok. Het zag blauw van de uitlaatgassen en ik kon nergens heen.

In bovenstaande wiki link staan suggesties betreffende retrofit filters voor de binnenscheepvaart. Een investering van 35.000€ per schip.

Als je naar Maastricht komt met zo'n ( dreckschleuder) Hotel Boot om André Rieu te zien spelen op de Vrijthof of 's ochtends vroeg aan voorbij gaat via de hoge brug zul je direct de luchtkwaliteit in je mond proeven.

 

M.a.w. er worden heel wat veroorzakers niet bekeken wegens hun toekomstperspectief , ja leuke draai van Remkes aan het filteren van vervuilers.

wie de bedrijven bepaald die een toekomstperspectief hebben is natuurlijk het punt.

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

In Limburg werd een fietspad aangelegd, meer fietsen, minder auto's is minder stikstof.

Maar de aanleg van het fietspad werd stil gelegd wegens.... stikstof.

https://zo-nws.nl/aanleg-fietsroute-stilgelegd-afwachting-van-onderzoek-uitstoot-stikstof

 

Acht koeien minder en aanleg fietspad Parkstad dat stil lag vanwege stikstof kan verder.

"Als twee boeren twee jaar lang in totaal acht koeien minder houden kan de aanleg van de fietsverbinding Parkstadroute hervat worden. Die was in februari stopgezet vanwege stikstofuitstoot."

Acht koeien minder en aanleg fietspad Parkstad dat stil lag vanwege stikstof kan verder

 

Of de koeien weer terug mogen komen wanneer het fietspad klaar is?

 

En zo zet Nederland zichzelf steeds verder op slot.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt jezelf een beetje tegen, of vergis ik mij en geef je de ridiculiteit van de industriële veeteelt aan? Om over industriële landbouw niet te praten...

Twee jaar lang 16 koeien minder van de 3,8 miljoen en weer een serie mensen kunnen op de fiets ipv in de auto met nog eens extra minder NOx.

 

Of die 16 koeien daarna terug mogen? Van de agro-industrie zeker, met nog 100.000 erbij. Want de aandeelhouders en magnaten...

 

Liever een 100.000 minder zodat Nederland minder snel op slot hoeft. En dan heb je ook nog de tig miljoenen varkens, kippen, geiten, enz.

Waardoor over niet al te lange tijd de volgende zoönose overslaat en niet alleen Nederland op slot moet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...