Ga naar inhoud


Kan voor de zoveelste keer plotseling geen gecodeerde zenders meer ontvangen.


Heijmanns

Aanbevolen berichten

Ik heb een keer bij een ontvanger hem open moeten maken en het contact in de lezer wat op moeten drukken. Daarna werkte de zaak weer prima.

Dat zal bij zo'n nieuwe ontvanger wel niet het probleem zijn, vermoed ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

2023-03-28 logboek VU+.txt

 

Beste mensen, ben even ui t de running geweest. Sorry daarvoor.

CeesV gaf aan dat het tijd was voor het logboekoverzicht. Dat heb ik gekopieerd en hierbij toegevoegd. Ik hoop dat dit het juiste overzicht is en een goede indicatie geeft in de richting van de oplossing.

 

Even een reactie op enkele andere suggesties. Mijn Smartcard werkt prima in mijn oude Tiviar sat.-ontvanger, maar die loopt herhaaldelijk vast, vermoedelijk door de warmte? Daarom heb ik de VU+ gekocht.

 

Met grote belangstelling zie ik hoopvol reacties tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

F. Heijmanns.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga het vermoeden krijgen dat de kaart in strafmode terect komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tonskidutch

Ik heb oscan enkele keren herstart na de kaartlezer uit en weer ingeschakel te hebben. Verder blijf ik er af. Ik heb er zo wie zo geen verstand van. Dat er Gbox geïnstalleerd is, geen idee. Dat heb ik zeker niet gedaan. Ik ben al blij als alles functioneert en hoef niet zonodig "leuke dingen" te downloaden. 

 

ceesv

Dat de kart in een strafmode terecht kan komen, geen idee. In mijn oude Tiviarontvanger, die ik als reserve heb, gebruik ik de kaart zonder problemen. 

Ik hoop dat het logboek tot een oplossing kan leiden. (De Tiviar heeft zo z'n nukken. Daarom heb ik de VU+ gekocht.) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Heijmanns zei:

Dat er Gbox geïnstalleerd is, geen idee. Dat heb ik zeker niet gedaan.

Het is er niet vanzelf ingekomen, iemand heet een aantal medegebruikers op je box geïnstalleerd, die via de netwerk aansluiting gebruik kunnen maken van jouw kaart.

Worden er teveel aanvragen naar je kaart gestuurd, gaat die in de strafmode.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een oplossing kan zijn, is de config files van oscam tonen, maar als hij er niet veel van kent, is dat misschien teveel gevraagd voor hem.

@ceesv, als een kaart in strafmode staat, zou hij dan beeld hebben op zijn vervangend toestel? Hij beweert van wel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee .De file oscam.server zien we alles in wat eventueel gedeeld wordt als lezer

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...