Ga naar inhoud


powerbank kopen


blitz10

Aanbevolen berichten

Via de IMEI van de chip kunnen politie diensten met toestemming van de rechter commissaris telefoons opsporen echter dat gebeurd niet zomaar en daarvoor moet ook desbetreffende firmware van je telefoon voor geschikt zijn.

Maar als je tussen de bos Champions en het groene mos ligt en niemand weet dat je vermist bent zal er ook maar weinig ondernomen worden.

 

Het ligt aan dat GSMnet op locatie of er bereik is.

 

mijn telefoon houdt het bijna 20 uur vol als alle andere tracking zooi uitgeschakeld is

 

 

 

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Penthe zei:

Er zijn in Spanje al heel wat mensen gered die na een val hun telefoon

 

Je moet ook niet tijdens het wandelen in de bossen of klimmen in de bergen de hele tijd op die telefoon lopen te loeren. 

Geen wonder dat je dan komt te vallen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Je moet ook niet tijdens het wandelen in de bossen of klimmen in de bergen de hele tijd op die telefoon lopen te loeren. 

Geen wonder dat je dan komt te vallen. 

Ik denk eerder dat ineens omslaand weer een grotere factor is, veel wind en harde regenbuien maken het gebied dan onbegaanbaar en dan is een valpartij zo gebeurd. En niet iedereen loert continu op zijn telefoon, ik vind dat zelf persoonlijk een hele rare gewoonte. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Denk als ik bovenstaand zo lees dat ik dan gigantisch geluk heb met een powerbank van ome Ali.

 

Ding nu 4 jaar in gebruik en nog steeds prima.

 

Kan er met 1 lading nog steeds 3x een mobiel volledig mee opladen.

Dat is nog steeds ruim voldoende al is t wel minder dan in t begin.

image.jpg


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op tweakers staat momenteel een mooie test van verkrijgbare powerbanks in 2023: https://tweakers.net/reviews/11254/powerbanks-2023-extra-prik-op-vakantie.html

 

Heb zelf vorig jaar een Ansmann powerbank 30.0000 mAH PB212 ingeslagen. Niet echt diep over nagedacht. Prijs en capaciteit gaven de doorslag.

Eventuele volgende powerbank ga ik kijken naar een type dat ook de op te laden apparatuur kan snelladen want dat lukt met deze simpele powerbank niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...