Ga naar inhoud


Al iemand ios 17?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Heeft er al iemand ios 17;op zijn iPhone of iPad staan, en wat zijn je beoordelingen ervan?

Slechte en goede zaken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je dat voor één keer nu eens lekker ZELF uitvogeld i.p.v. anderen voor je karretje te spannen? Ik heb nog geen posting van je gezien waar je zelf ook maar enig initiatief toont… Wordt daar eerlijk gezegd een beetje moe van… Het is bij jouw alleen maar vragen, vragen en nog eens vragen. Nooit zelf zoeken, maar meteen hier plempen… Gebruik Google en bezoek in dit geval Apple. Registreer je als béta-tester en leef je uit met iOS17…Kan je zelf alle functies testen en lekker vergelijken..

 

Sorry, maar ik moest het echt even kwijt…

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel al getest en mijn testen hier neer gepend.

Maar met mijn bescheiden opstelling kan ik niet veel testen, laat staan dat mijn kennis begint te weinig te komen, voor al die nieuwe evoluties.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, sattv4iedereen zei:

ik heb wel al getest en mijn testen hier neer gepend.

Maar met mijn bescheiden opstelling kan ik niet veel testen, laat staan dat mijn kennis begint te weinig te komen, voor al die nieuwe evoluties.

mijn ipad van de 5de generatie kan geen ios 17 aan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

In plaats van onvriendelijk reageren is niet reageren ook een optie. Volgens mij is een forum inderdaad bedoeld voor vraag en antwoord en als de vraag je niet aanstaat, kan je m ook gewoon niet beantwoorden ;)

 

Dit komt van een lange lijst met wijsheden die ik zelf ook wel eens negeer :P

 

  • Like 3

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ton, naar mijn mening is het artikel waarna de link verwijst niet helemaal correct of incompleet benoemd.

Daarin lijkt het erop alsof IOS 17.2 standaard is uitgevoerd op alle voor IOS 17 geschikte modellen.

IOS 17.2 is alleen voor de nieuwe iPhone 15 beschikbaar, voor alle overige iPhones etc is IOS 17.1 van toepassing.

 

Ik noem dit maar even voordat zich iemand meldt die versie 17.2 niet ontvangt.

 

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist geconstateerd, @Jürgen en daarom kun je die initiële vraag ook niet zonder nadere informatie fatsoenlijk beantwoorden

Op 18-9-2023 om 19:07, sattv4iedereen zei:

Heeft er al iemand ios 17;op zijn iPhone of iPad staan, en wat zijn je beoordelingen ervan?

Slechte en goede zaken.

hetgeen dus betekend, of je leest er zelf meer over inzake je eigen toestellen of je geeft de informatie over je toestel correct weer als vraagsteller

 

jptd en Michel hebben gewoon de regels over het vragen stellen uit het oog verloren.

 

 

 

 

 

 

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

hetgeen dus betekend, of je leest er zelf meer over inzake je eigen toestellen of je geeft de informatie over je toestel correct weer als vraagsteller

Beste Ton,

Of de soep misschien iets minder heet eten als dat hij opgediend wordt ?

Goed weekend,
cheers Piet
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...