Ga naar inhoud


zenderlijst


Hensat

Aanbevolen berichten


@Hensat,

Best eerst eens vermelden wat voor (sat) installatie, ontvanger, image er op staan hebt, daar kunnen we meepraten. Of misschien heb je een speciale IPTV ontvanger ? Hier op een VU Solo-2 en Dreambox is het triestig gesteld. Praktisch geen enkele commerciële zender werkt er nog op, en de rest is weinig interessant voor mij.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPTV als Internet Televisie via een URL in de zendelijst pompen heeft vaak maar een heel beperkte levensduur.

 

Url staat voor uniform resource locator. 

 

Dus die server of stream kan weg zijn en/of inmiddels uitgeschakeld zijn door de leasetime bij desbetreffende provider.

 

Illegale IPTV daar gaan we het niet nog eens over hebben, dat zoek je maar zelf uit.

 

Dus legaal betalen of niet kunnen zien, is the question.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat is nu eigenlijk je vraag?

Een zenderlijst die je met dreambox edit wilt bekijken kan je zelf uit je ontvanger halen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal je een abo moeten nemen of de moeite doen te zoeken bij een provider "al dan niet legaal" te kijken want verschilt van aanbieder tot aanbieder en wat je wil betalen.Verder mogen we daar hier niet over praten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10.000.000 of meer zenders zitten op IPTV.. En per club tig duizend.

Beetje onzinnige vraag.

Maar ik heb een abo voor 3 maanden op Disney+ voor 6 euri en als ik daar alles wil zien moet ik dag en nacht kijken en dan kom ik op een honderdste.

Misschien een optie, een dergelijk aanbod, al was het maar om een idee te krijgen?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, Hensat zei:

Openen met dreambox edit of een ander programma als dat mogelijk is

Ik heb het idee dat je het concept iptv niet begrijpt.

Openen zal je het met een wachtwoord en gebruikersnaam, te verkrijgen na betaling van je abonnement.

Bijvoorbeeld bij NLziet te verkrijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er zullen toch ook wel vrij te ontvangen IPTV kanalen zijn voor Hensat?

 

Toen ik nog met een HTPC met Kodi zat te knoeien kon ik ookTV kanalen bekijken. Uiteraard wel via een lading plugins. Kan me niet meer herinneren welke daarvan legaal / illegaal waren.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...