Ga naar inhoud


mutant ontvanger gaat niet meer open?


vleermuisje1959

Aanbevolen berichten


Wat bedoel je met open doen? Ik heb hem toevallig gisteren nog opengeschroefd om een DVB-T2 tuner in te steken.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar mutant ontvanger gaat niet meer open?
  • Moderator

En wat gebeurt er bij jouw ontvanger wanneer je op dat knopje drukt?

 

Trouwwens, waarom heb je een nieuw account aangmaakt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS hoopt wss dat er met die druk op de knop bij ons ook een groen lichtje gaat gaat branden...

Maar ik zit inmiddels ook op het puntje van mijn stoel..🤣

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, vleermuisje1959 zei:

alles wordt precies in het belachelijke getrokken , enfin elk zijn ding.

 

Misschien is het handiger, dat je duidelijk en in details je probleem duidelijk maakt. Dan krijg je ook een antwoord, waarmee je verder kunt.

Maar ik snap je probleem duidelijk niet, net als 18 miljoen andere lezers.

 

  • Like 1
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zal spraakverwarring zijn.

Een ontvanger openen doe je in Nederland met een schroevendraaier.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een hoop aannames.

Maar het is aan is om wat meer te vertellen over zijn probleem.

 

Tot nu toe weten we alleen dat zijn ontvanger niet open gaat, maar dat is een cryptische omschrijving, voor velerlei uitleg en interpretatie vatbaar.

 

Ts heeft een nieuwe identiteit aangenomen, dat mag hij ook uitleggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2023 om 20:01, vleermuisje1959 zei:

heeft er iemand een idee waarom ik de mutant ontvanger niet meer kan opendoen , van de ene moment op de andere.

Er is niks meer gebeurd geen updaten op andere veranderingen werkte altijd super.

 

heb je er al eens een nieuwe bootloader proberen in te laden 

en welke mutant is het juist ???

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al enige tijd duidelijk dat vleermuisje z'n tuner niet werkend krijgt met de aan/uit knop.

Ik vrees dat hij niet begrijpt wat een bootloader is en wat je ermee moet.

 

Dus vleermuisje, geef info over hoe en wat want de mensen hier willen je allemaal echt wel helpen maar kunnen nog vrijwel niets met wat je gemeld hebt.

Daarmee zijn er nog honderden mogelijkheden.

Dus geef meer info als je het probleem opgelost wilt hebben.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...