Ga naar inhoud


Decemberzegels / post


Tonskidutch
Ga naar oplossing Opgelost door Codx,

Aanbevolen berichten

Quote

Geldigheid van decemberzegels

Met de decemberzegels voeg je een vleugje magie toe aan al je kerst- en nieuwjaarswensen. Ook na de feestdagen zijn je decemberzegels nog steeds geldig. Na 6 januari 2024 kun je de zegels gebruiken om je gewone post te versturen. Zorg er wel voor dat je zegels bijplakt tot de waarde van een standaard postzegel.

 

en krijg ik dus verdomme de brief terug met extra portokosten, wat is de standaard postzegel waarde dan?

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing
Geplaatst: (aangepast)

Hoezo dag prijzen?   De standaard waarde van een postzegel is 1,09 euro per 1 jan 2024. Maar er staat een 1 op alle postzegels dus als jij oudere postzegels hebt kun je die gewoon gebruiken. Kerstzegels zijn 0,96 euro dus moet je bij plakken.  Ik koop al jaren geen kerstzegels meer want dat heeft amper zin, bovendien bewaar ze dan tot volgende kerst.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerstzegels is doodsimpel, dit jaar t/m 6-1 gebruiken en de rest bewaren tot volgend jaar of het jaar daarna of het jaar daarna.

Gewoon komende december 10 vellen kopen voor de komende 10 jaar.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2024 om 11:46, Tonskidutch zei:

Ja leuk hee... POSTNL

neen dus.

 

Maar goed ik snap het.

bedankt

Wat ik doe 😉 tegenwoordig kan je online bij post.nl zegels kopen , online krijg je dan een code toegestuurt en die code schrijf je op de plek waar eigenlijk de postzegel komt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...