Ga naar inhoud


Moskou schietpartij in concertzaal


wanderer
Ga naar oplossing Opgelost door jptd,

Aanbevolen berichten

Bij een concertzaal in Moskou heeft een schietpartij plaatsgevonden. Er zijn meerdere doden gevallen, bevestigt de burgemeester van de stad. De Russische omroep RTR meldt veertien doden. bron: nu.nl

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden, wanderer zei:

die ontkennen natuurlijk....

Er zijn meer partijen die nog een paar appeltjes  te schillen hebben met het Kremlin behalve Oekraïne.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Eduard07 zei:

Er zijn meer partijen die nog een paar appeltjes  te schillen hebben met het Kremlin behalve Oekraïne.

 

Schiet dan een paar figuren in het Kremlin af en niet mensen die gewoon een avondje uit willen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Codx zei:

 

Schiet dan een paar figuren in het Kremlin af en niet mensen die gewoon een avondje uit willen. 

Ik zie geen logisch verband tussen deze opmerking en die van mij...🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik zie geen logisch verband tussen deze opmerking en die van mij...🤔

Ik wel. Het woord Kremlin. Daar moeten appeltjes geschild worden volgens jou. Dan moet je geen appeltjes ergens anders schillen.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mojo zei:

Ik wel. Het woord Kremlin. Daar moeten appeltjes geschild worden volgens jou. Dan moet je geen appeltjes ergens anders schillen.

Wat doet het Kremlin dan met onschuldige mensen in "hun" oorlogen (Oekraïne) en proxy-oorlogen (Afrika)?

En waarom juist onschuldige bevolking, denk je? 

 

Steekwoord: destabilisatie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

divide et impera

{ latijns voor verdeel en heers }

 

Dat is alles wat I.S. wil!

Waar ook ter wereld en volgens de kenners van die club moordenaars, wegens hun eigen situatie in de hoek Syrië en Kaukasus waar Rusland dus zelf "legitieme belangen" schijnt te hebben of meent te hebben als tegenwicht voor de USA.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tsjetsjenië

dagestan oesbekistan etc

 

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Koren op de molen van Putin deze aanslag. 
Als ISIS-K niet achter deze aanslag zit zou je zelfs kunnen beweren dat Putin zelf wat mensen opoffert en dit maar al te graag aangrijpt om koste wat kost maar naar Oekraïne te kunnen wijzen met dat bedorven vingertje van hem.

Zijn allemaal hersenspinsels……….

maar toch …..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, jptd zei:

Koren op de molen van Putin deze aanslag. 
Als ISIS-K niet achter deze aanslag zit zou je zelfs kunnen beweren dat Putin zelf wat mensen opoffert en dit maar al te graag aangrijpt om koste wat kost maar naar Oekraïne te kunnen wijzen met dat bedorven vingertje van hem.

Zijn allemaal hersenspinsels……….

maar toch …..


Ik sta ook nergens meer van te kijken. Eerder keek hij er ook niet van op om duizenden Russische soldaten op te offeren.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, John van Dreumel zei:


Ik sta ook nergens meer van te kijken. Eerder keek hij er ook niet van op om duizenden Russische soldaten op te offeren.

En uitgerekend deze maffiabaas neemt het woord "barbaars" in de mond m.b.t. tot deze aanslag.

Wat heeft hijzelf inmiddels in Oekraïne uitgevreten de afgelopen 2 jaar?

https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6304521/vn-rapporteur-martelingen-zijn-russisch-oorlogsbeleid.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, jptd zei:

Koren op de molen van Putin deze aanslag. 
Als ISIS-K niet achter deze aanslag zit zou je zelfs kunnen beweren dat Putin zelf wat mensen opoffert en dit maar al te graag aangrijpt om koste wat kost maar naar Oekraïne te kunnen wijzen met dat bedorven vingertje van hem.

Zijn allemaal hersenspinsels……….

maar toch …..

kijk maar eens terug toen de aanslag in de concertzaal waar men de mensen verdoofde met een of ander goedje, waarbij de artsen geen info krijgen over het spul wat gebruikt was...voor de russen telt een mensenleven niet, door de hele geschiedenis al zo...lees wat oa Navalny hier over ontdekte..

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...